Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Proposta oficial
30/04/2020 12:58
Proposta del document elaborat pel Comitè
El servei públic s’ha de fonamentar en la qualitat tècnica i humana, així com en l’acompliment de les seves finalitats i en l’ús adient dels recursos. Així, les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb competència, d’acord amb els coneixements, les habilitats i les aptituds requerits per a la seva actuació professional; amb honestedat, honradesa, subjecció al deure, excel·lència i exemplaritat.
Han d’oferir tant qualitat de tracte a les persones, prestant servei sempre des de la proximitat en el tracte, la voluntat d’ajut i suport, generant confiança i col·laboració entre elles i l’Administració; com també qualitat del servei, a través d’un servei àgil i diligent a la resolució de la sol·licitud plantejada o servei demanat, afavorint una resposta integral que minimitzi la fragmentació del servei i gestionant adequadament el temps d’atenció a les persones.
Per aconseguir-ho, cal garantir unes condicions de treball dignes i justes pel que fa a retribució, jornada de treball, conciliació i entorn saludable, afavorint l’estabilitat; fonamentant l’accés a qualsevol lloc de treball i el desenvolupament professional en els principis de publicitat, igualtat d’oportunitats, mèrit i capacitat; i garantint la suficiència de professionals i de recursos materials.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Proposta del document elaborat pel Comitè\r\n\r\nEl servei públic s’ha de fonamentar en la qualitat tècnica i humana, així com en l’acompliment de les seves finalitats i en l’ús adient dels recursos. Així, les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb competència, d’acord amb els coneixements, les habilitats i les aptituds requerits per a la seva actuació professional; amb honestedat, honradesa, subjecció al deure, excel·lència i exemplaritat. \r\nHan d’oferir tant qualitat de tracte a les persones, prestant servei sempre des de la proximitat en el tracte, la voluntat d’ajut i suport, generant confiança i col·laboració entre elles i l’Administració; com també qualitat del servei, a través d’un servei àgil i diligent a la resolució de la sol·licitud plantejada o servei demanat, afavorint una resposta integral que minimitzi la fragmentació del servei i gestionant adequadament el temps d’atenció a les persones. \r\nPer aconseguir-ho, cal garantir unes condicions de treball dignes i justes pel que fa a retribució, jornada de treball, conciliació i entorn saludable, afavorint l’estabilitat; fonamentant l’accés a qualsevol lloc de treball i el desenvolupament professional en els principis de publicitat, igualtat d’oportunitats, mèrit i capacitat; i garantint la suficiència de professionals i de recursos materials."},"title":{"ca":"Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...