Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial
Proposta del document elaborat pel Comitè El servei públic s’ha de fonamentar en la qualitat tècnica i humana, així com en l’acompliment de les seves finalitats i en l’ús adient dels recursos. Així, les servidores i els servidors públics de Catalunya han de desenvolupar la seva tasca amb competència, d’acord amb els coneixements, les habilitats i les aptituds requerits per a la seva actuació professional; amb honestedat, honradesa, subjecció al deure, excel·lència i exemplaritat. Han d’oferir tant qualitat de tracte a les persones, prestant servei sempre des de la proximitat en el tracte, la voluntat d’ajut i suport, generant confiança i col·laboració entre elles i l’Administració; com també qualitat del servei, a través d’un servei àgil i diligent a la resolució de la sol·licitud plantejada o servei demanat, afavorint una resposta integral que minimitzi la fragmentació del servei i gestionant adequadament el temps d’atenció a les persones. Per aconseguir-ho, cal garantir unes condicions de treball dignes i justes pel que fa a retribució, jornada de treball, conciliació i entorn saludable, afavorint l’estabilitat; fonamentant l’accés a qualsevol lloc de treball i el desenvolupament professional en els principis de publicitat, igualtat d’oportunitats, mèrit i capacitat; i garantint la suficiència de professionals i de recursos materials.
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir