" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Fase 4 de 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Fases del procés

Proposta del document elaborat pel Comitè

12/05/2020 12:53  
Aquest Codi ha de servir perquè la ciutadania prengui consciència de que el servidor públic executa unes polítiques públiques enfocades al servei i benestar de la pròpia ciutadania, i tenint cura del bé comú.

Llistat d'adhesions

Esmenes (1)

Esmena
En avaluació
... del bé comú, "sense discriminació a la persona per raons de la seva diversitat en qualsevol...
Esmenar Proposta Milloreu aquest proposta modificant la seva title i body
Número d'adhesions1

Referència: II-PROP-2020-05-78367
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78367/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78367/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

A favor  

En aquest sentit s'ha de tenir cura en les interaccions diaries amb la ciutadania per poder generar una relació de confiança, proximitat, transparència i humanitzada. Es requereix molt de treball personal d'autoconeixement, gestió emocional i s'ha de facilitar tant la formació contínua com l'acompanyament (ja sigui en grups d'expressió o posada en comú de la gestió dels conflictes que sorgeixen a diari) a tots els servidors per a que es pugui donar eines de gestió eficients per a garantir aquest tracte (excelent o curòs) que facilitaria aquesta presa de consciència ciutadana.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...