" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació

25/05/2020 14:14  
És imprescindible que el Codi Ètic sigui més inclusiu i accessible. Si el seu redactat no conté referències explícites com a punt de partença -i no com a punt d'arribada, segons l'esperit del mateix-a la discapacitat/diversitat funcional no es respectaran els drets de les persones amb discapacitat en les seves relacions amb les administracions públiques i altres organitzacions. Cal afegir referències a la LSC, als serveis d'interpretació i videointerpretació i a altres recursos a la comunicació
Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count2

Reference: II-PROP-2020-05-78393
Version number 1 (of 1) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78393/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78393/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

1 in favor (100.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Comment details

You are seeing a single comment

View all comments

In favor  

Si l'elaboració del Codi Ètic pretén ser un document de referència, ha de poder posar en valor a tota la ciutadania, tenint en compte les seves especificitats i necessitats per a donar-los una atenció adient. Així doncs les Administracions públiques són les que han de vetllar pel benestar de tots els ciutadans i en espceial dels col·lectius més vulnerables, proporcionant-los les eines d'accessibilitat que requereixin en cada cas, per assolir la plena igualtat i participació dels mateixos.

Loading comments ...