Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
És imprescindible que el Codi Ètic sigui més inclusiu i accessible. Si el seu redactat no conté referències explícites com a punt de partença -i no com a punt d'arribada, segons l'esperit del mateix-a la discapacitat/diversitat funcional no es respectaran els drets de les persones amb discapacitat en les seves relacions amb les administracions públiques i altres organitzacions. Cal afegir referències a la LSC, als serveis d'interpretació i videointerpretació i a altres recursos a la comunicació
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
Si l'elaboració del Codi Ètic pretén ser un document de referència, ha de poder posar en valor a tota la ciutadania, tenint en compte les seves especificitats i necessitats per a donar-los una atenció adient. Així doncs les Administracions públiques són les que han de vetllar pel benestar de tots els ciutadans i en espceial dels col·lectius més vulnerables, proporcionant-los les eines d'accessibilitat que requereixin en cada cas, per assolir la plena igualtat i participació dels mateixos.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...