" class="part-icon-bars">

Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña

#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.

Fase 4 de 4
Retorno 01/06/2020 - 30/06/2020
Fases del proceso

Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control

29/05/2020 16:39  
La cura de l'ètica ha de mantenir els comportaments morals en vigilància constant (per part de cada actor) per tant la tasca d'autoavaluació ha de ser diària per a poder detectar el conflicte o la incomoditat i donar resposta. Mantenir el codi present requereix revisió personal i comunicació amb l'equip per a calibrar-se i poder debatre o demanar ajuda per a proposar millores i si en calen eines de mediació. Cal formació conjunta d'equips per a crear la cohesió necessaria per comunicar-se.
Enmendar Propuesta Mejora este propuesta modificando su title y body
Número de adhesiones1

Referencia: II-PROP-2020-05-78400
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78400/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78400/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...