Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
301 Actuació orientada des de la clau dels valors
El Codi Ètic hauria de tenir els següents objectius:
i. Millorar el propi servei públic i la percepció que se’n té, més enllà de la realització del servidor/a públic/a.
ii. Millorar o augmentar la confiança de la ciutadania envers el servei públic.
iii. Ser una eina de defensa davant de conflictes o situacions no ètiques, un recolzament per part de la ciutadania respecte al comportament i actuació de les persones servidores públiques.
Related meetings:
III Debat per videoconferència, 27 de maig de 2020
27 May 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
0 comments
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...