Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
231 Cultura ètica
Utilitzar eines per a promoure una cultura ètica del servei públic, fomentant la coherència constant entre les actuacions realitzades i el que s’estableix al Codi Ètic, per exemple:
Capacitació ètica de les persones, identificant les competències ètiques de les persones que treballen en Administració Pública
Identificar comportaments observables en què s’aplica el Codi Ètic i desenvolupar accions per a fomentar-lo
Vincular valors ètics a la presa de decisions
Incloure indicadors i seguiment envers la gestió de riscos ètics (per exemple, anàlisi de coherència percebuda)
Trobades relacionades:
II Debat per videoconferència, 20 de maig de 2020
20 Maig 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...