Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
231 Cultura ètica
Utilitzar eines per a promoure una cultura ètica del servei públic, fomentant la coherència constant entre les actuacions realitzades i el que s’estableix al Codi Ètic, per exemple:
Capacitació ètica de les persones, identificant les competències ètiques de les persones que treballen en Administració Pública
Identificar comportaments observables en què s’aplica el Codi Ètic i desenvolupar accions per a fomentar-lo
Vincular valors ètics a la presa de decisions
Incloure indicadors i seguiment envers la gestió de riscos ètics (per exemple, anàlisi de coherència percebuda)
Trobades relacionades:
II Debat per videoconferència, 20 de maig de 2020
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: