" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

322 Mecanismes de seguiment i avaluació

10/06/2020 16:34  
Fomentar que la ciutadania valori i avaluï els serveis públics, també en el marc de l’ètica, per tal de poder millorar. Caldria incloure mecanismes o aparells per mesurar l’experiència de la persona usuària després de rebre l’atenció. No obstant, cal anar en compte amb els mecanismes avaluadors, donat que les avaluacions són delicades i complicades i hi entren elements espuris que costa controlar.

Related meetings:

III Debat per videoconferència, 27 de maig de 2020
27 May 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2020-06-78605
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78605/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78605/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0.0%)

No comments with votes found

0 against (0.0%)

No comments with votes found

Es interessant mantenir el canal de comunicació amb la ciutadania obert i molt important tenir en compte les seves percepcions però, donar el poder d'avaluar potser es massa agosarat, ja que per fer una avaluació coherent i que sigui útil cal un mínim de formació en sensibilitat moral i conceptes concrets. Sense aquest mínim es pot caure en la recepció de queixes sense concreció ni utilitat per al objectiu de la millora de la coherència ètica.

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...