Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
Tenir una entitat de referència o grup de persones expertes que assessori, guiï i doni feedback en els processos de generació de codis ètic més concrets o codis de conducta específics. Cal que es generi un canal de comunicació segur, fluid i àgil, per exemple a través d’una web, un correu, un formulari de consultes, un apartat FAQs, etc. Així, tot i que la realització de codis específics ha de tenir autonomia, el Codi marc ha de ser la referència, i per tant hi hau d’haver un assessorament o suport.
Trobades relacionades:
II Debat per videoconferència, 20 de maig de 2020
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: