Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
171 La valoració i motivació de les servidores públiques
Per tal d’afavorir que es presti un bon servei públic, basat en comportaments ètics, cal que les persones que formen el servei públic es sentin orgulloses de ser funcionaris o funcionàries, i per aconseguir-ho és essencial que estiguin ben tractades, es sentin valorades i estiguin motivades amb la feina que realitzen.
Related meetings:
I Debat per videoconferència, 7 de maig de 2020
07 May 2020
12:00 - 14:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
0 comments
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...