Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

181 Debats previs a la redacció o tancament del Codi Ètic

10/06/2020 16:51  
Cal un debat previ a la redacció o tancament del Codi Ètic, envers qüestions com: o Com definir el servei públic o Com es relacionen els i les servidors/es públiques amb la ciutadania i com ho haurien de fer o Elements i interessos que influeixen en les relacions en el marc del servei públic i paradigmes que hi tenen cabuda o Posicionament i interès a defensar per part de l’Administració Pública o Objectius del Codi Ètic

Related meetings:

I Debat per videoconferència, 7 de maig de 2020
07 May 2020
12:00 - 14:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count0

Reference: II-PROP-2020-06-78647
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78647/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78647/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings