" class="part-icon-bars">

Anteproyecto de modificación de la Ley de la comunicación audiovisual de Cataluña

Consulta pública previa a la elaboración del anteproyecto de ley de modificación de la Ley 22/2005, de 29 de diciembre, de la comunicación audiovisual de Cataluña

Fase 2 de 2
Retorn 09/09/2019 - 09/10/2019
Fases del proceso

La comunicació audiovisual com a base en el sistema educatiu

06/09/2019 17:44  
En evaluación
Introduir en el sistema educatiu (dels 3 als 18 anys) assignatures reglades de comunicació audiovisual en les hores lectives. Introducció del llenguatge audiovisual, pràctiques en les tècniques de comunicació audiovisual...

Esta propuesta está en evaluación porque:

Gràcies per la teva participació. La proposta s’avaluarà conjuntament amb les altres rebudes i se’n donarà compte a l’informe de retorn.

Lista de adhesiones

2 Apoyos
Número de adhesiones1

Referencia: II-PROP-2019-09-76214
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ComunicacioAudiovisual/f/2638/proposals/76214/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ComunicacioAudiovisual/f/2638/proposals/76214/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Si que estaria bé que a nivell d'escola, especialment quan són més petitons, hagués una primera introducció al tema dels audiovisuals, però a partir de primer de secundària, aniria bé complementar-ho amb pràctiques en els locals d'una televisió local.

Com comentavem en un altra post, les televisions comarcals solen acceptar, especialment a l'estiu, estudiants en pràctiques que estan fent la carrera de periodisme, comunicació audiovisual i similars. Però no fan tallers regulars per nois i noies entre 12 i 18 anys. Aquí és, al nostre entendre, on hi tindrien que entrar les televisions del Tercer Sector, que per una banda podrien fer una tasca educativa complementària a la que en una primera fase ja hauria realitzat l'escola i, a banda, seria una manera d'anar creant "pedrera" que més endavant s'integrin a l'equip de la televisió local.

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...