" class="part-icon-bars">

Composición del Consejo de Educación de Cataluña

Consulta pública previa al anteproyecto de ley de Composición del Consejo de Educación de Cataluña (CEC)

Fase 2 de 2
Retorno 13/04/2021 - 13/05/2021
Fases del proceso

Educadores Socials a tots els centres escolars

08/04/2021 23:58  
Cal incorpora a les EDUCADORES SOCIALS a tots els centres educatius perquè l’escola pugui ser un lloc on acompanyar a cada alumne en les seves transicions particulars i es puguin fer càrrec de la seva vida sent capaços de fer front a la vida adulta dins del propi sistema amb una mirada social. Posar el focus en l’alumnat i en la necessitat d’incorporar el perfil professional de les educadores socials és imperatiu. És, fins i tot, una qüestió d’estalvi de recursos en programes o serveis externs.

Lista de adhesiones

Avatar: Participante eliminada
y 204 personas más (ver más) (ver menos)

Referencia: II-PROP-2021-04-81903
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ConsultaCEC/f/3087/proposals/81903/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ConsultaCEC/f/3087/proposals/81903/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Imágenes relacionadas

Comentarios más votados

1 a favor (12.5%)

member-avatar RAFAEL

A favor  La figura de les educadores i educadors socials als centres escolars fa molt de temps que s'hauria d'haver contemplat i incorporat. Són moltes les qüestions i aspectes —més enllà de l'àmbit formal— que poden abordar i treballar en un context escolar, com per exemple ya: millorar la convivència a les escoles i instituts, detectar situacions de risc o afavorir l'adaptació de l'alumnat entre moltes altres.

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

La figura d´educadors/es i tasca és imprescindible per cobrir i donar resposta a la diversitat social i cultural a les escoles i instituts educatius; l'educació en valors, integració multicultural, la convivència i programes de mediació és un paper clau del/a educador/a, per donar resposta i solucions a conflictes i les situacions de risc de l'alumne perquè pugui aconseguir el seu ple desenvolupament escolar als centres.

Cargando los comentarios ...