Composicion deth Conselh d'Educacion de Catalonha
Consulta publica prealabla ar avantprojècte de lei de Composicion deth Conselh d'Educacion de Catalonha (CEC)
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
Sométer ua reflexion sobri era convenença de modificar era composicion deth CÈC entà actualizar-la d’acòrd damb es transformacions que s’an produsit en mon educatiu.
Objectiu dera consulta
L’objectiu dera consulta ei arrecéber suggeriments e prepauses entara melhora regulacion dera composicion e era denominacion deth Conselh d'Educacion de Catalonha en acòrd damb es objectius dera iniciatiua:
- L’adeqüacion dera composicion e era denominacion deth Conselh ara realitat dera comunitat educativa deth país, damb era incorporacion d’entitats e institucions non representades en l’actuau nòrma reguladora.
- L’establiment de mecanismes entà favorir era flexibilització dera composicion e adaptar çò foncionament deth Conselh ara realitat dera comunitat educativa catalana.
Qüestions entà orientar es aportacions
Sens perjudici qu'es destinataris tanben poguen hèr es aportacions qu'estimen oportunes en relacion damb era composicion e denominacion deth Conselh d'Educacion de Catalonha, se prepausen es ahèrs següents:
1. Adeqüacion dera denominacion e dera representacion dera comunitat educativa en l’actuau composicion deth CÈC.
2. Sectors que les cau hèr part deth CÈC.
3. Formules entà melhorar era representativitat deth CÈC:
A. Durada des nomentaments.
B. Flexibilització E rotacion.
C. Pluralitat
4. Autes formules de participacion a banda des comissions e soscomissions.
5. Estrategies innovadores entara dinamizacion des debats.
Ath delà, se prepausen qüestions ath torn deth madeish procès de debat de caractèr generic com son:
1. Considère que s’a descrit adequadaments eth problèma?
2. I a aspèctes que non s’an tengut en compde e que les calerie èster avaloradi per l’Administracion dera Generalitat?
3. I a d'auti efèctes negatius o positius derivadi deth marc normatiu en vigor que s’produsisquen actuauments que non s’an metut eth relèu ara documentacion?
4. S’les calerie preveir d'auti objectius diferenti?
5. Cau considerar d'autes alternatiues as prepausades? I a efèctes des alternatiues mencionades que non s’agen tengut en compde e que siguen considerables?
A qui va dirigit
Era consulta ei daurida a toti.
Mès que mès se cerque era participacion dera comunitat educativa comprenuda enes tèrmes de l’article 19 dera Lei 12/2009, deth 10 de junhsèga, ei a díder, integrada per totes es persones e institucions qu'intervien en procès educatiu.
Ath delà des consultes que s'arreceben en Portau PARTICIPE, tanben podetz mandar-les ath corrèu: consellescolarcat.educacio@gencat.cat
Compartís: