Consulte projècte de Decrèt de concèrts educatius
Consulta publica prealabla ara elaboracion d'un projècte de Decrèt relatiu as concèrts educatius
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
Era regulacion reglamentària actuau deth regim des concèrts educatius se base en Reiau decrèt 2377/1985, de 18 de deseme, que s'apròve entà eth eth Reglament de nòrmes basiques dessús concèrtes educatius, e en Decrèt 56/1993, de 23 de hereuèr, sobri concèrts educatius. Aguesta regulacion ei anteriora ara Lei 12/2009, d'educacion (LEC) e ara Lei organica 2/2006, d'educacion (LOE).
Era entrada en vigor dera LEC e era LOE a afectat aspèctes tan importants, entre autes, com: es requisits entà accedir ath concèrt educatiu, es obligacions des titulars des centres concertadi, era integracion des centres concertadi en Servici Educatiu de Catalonha e es mecanismes de finançament des concèrts educatius.
Er objectiu deth procès participatiu a per fin obtier informacion sobri eth contengut deth futur regim sobri concèrts educatius per tau d'adaptar-lo ath nau marc legau fixat pera LOE e era LEC e atau solucionar es problèmes detectadi.
Era iniciatiua arrespon ar objectiu de desvolopar era lei 12/2009, deth 10 de junhsèga, d'educacion, en matèria de concèrts educatius, e configurar ua regulacion reglamentària que permete, ath sòn torn, arténher aguesti auti objectius:
Integrar efectivaments ena programacion educativa des lòcs escolars gratuïts era aufèrta de lòcs escolars enes centres concertadi e arténher ua aufèrta unica e integrada des lòcs escolars deth Servici d'Educacion de Catalonha, qu'evite era dualització dera aufèrta educativa e era segregació escolara.
Garantir era gratuïtat reau des ensenhaments obligatòris e gratuïts impartidi enes centres concertadi, mejançant un sistèma de finançament equitatiu e asimetric. A major responsabilitat sociau, major finançament public.
Garantir era participacion de toti es centres concertadi ena distribucion equilibrada der alumnat damb besonhs especifics de supòrt educatiu, mès que mès der alumnat damb condicions socioeconomiques o socioculturaus desafavorides e der alumnat d'origina estrangèra damb besonhs educatius derivadi dera incorporacion tardana ath sistèma educatiu, dera fauta de domeni dera lengua veïculara des aprendissatges e dera escolaritat prealabla deficitària.
Garantir que toti es centres damb concèrt educatiu (en quinsevolhe des sues modalitats) complissen eth principi de coeducació mejançant era escolarizacion mixta.
Ath delà des objectius anteriors, era iniciatiua normatiua preten incorporar ath nòste marc normatiu regulador des concèrts educatius eth consens sociau ath torn deth Servici d'Educacion de Catalonha e des centres concertadi que ne hèn part, exprimit en Pacte Nacionau pera Educacion (2006) e en Pacte contra era segregació escórrer en Catalonha (2018).
Objectiu de la consulta :
Sens perjudici qu'es aportacions qu'òm pogue presentar tracten d'auti aspèctes, er objectiu principau dera consulta ei arrecéber aportacions des persones e es organizacions mès representatives potenciauments afectades pera nòrma futura, sobri es aspèctes següents:
- Era descripcion deth problèma detectat
- Es objectius dera prepausa normatiua
- Es solucions alternatives que i pogue auer entà corregir eth problèma detectat e entà arténher es objectius desiradi.
Era consulta ei daurida a toti. Totun, i a interès a conéisher era opinion dera comunitat educativa comprenuda eth sens ample, integrada genèricamentper totes es persones e institucions qu'intervien en procès educatiu, e mai concrètaments per:
- Es representants des titolaritats des centres concertadi.
- Es representants sindicaus deth professorat e aute personau des centres sostengudi damb hons publics.
- Es associacions de professorat.
- Federacions e confederacions representantes des familhes des centres sostengudi damb hons publics.
Preguntes per a orientar les aportacions
- Considère que s'a descrit adequadaments eth problèma? I a d'auti aspèctes que considère que les calerie èster avaloradi pera Administracion dera Generalitat?
- Considère que son adaptadi es objectius que se pretenen arténher? Se les calerie preveir d'auti objectius diferenti?
- Considère que i a d'autes alternatiues as prepausades entà corregir eth problèma detectat?
(Per mandar es tues aportacions as d’adreçar-te a l’escartada "Prepauses" deth menu superior. Per realizar era prepausa auràs d’èster dada d’nauta en portau.)
Compartís: