" class="part-icon-bars">

Nueva ley de la Escuela de Administración Pública de Cataluña: una plataforma para la transformación de las administraciones públicas catalanas

Consulta pública previa a la elaboración del anteproyecto de ley de la Escuela de Administración Pública de Cataluña

Fase 1 de 2
Retorno 19/02/2022 - 12/03/2022
Fases del proceso

Número d'alumnes als cursos virtuals

18/01/2022 08:25  

Actualment es fan molts cursos de forma virtual, no veig el perquè s'està limitant el número d'alumnes a aquests cursos. Amb les tecnologies que hi ha no s'hauria de limitar el número d'alumnes. Excepte que per raons especifiques del curs s'hagi de limitar.

6 Apoyos

Referencia: II-PROP-2022-01-83253
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/EAPC/f/3365/proposals/83253/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/EAPC/f/3365/proposals/83253/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Si és un curs tipus ponència magistral, tampoc hi veig motiu per a limitar les places. També crec que a tots els cursos hi hauria d'haver una vinculació pràctica i fins i tot de seguiment que garantís l'aprenentatge i la seva aplicació i qualsevol activitat d'aquestes si que pot fer posar limits de places. Tot i que he fet algun MOOC a l'Instituto Andaluz de Administración Pública i erem més de 1.000 alumnes i la metodologia era molt bona, amb debats en directe, treballs corregits entre alumnes... Amb coses millorables, però molt bones sensacions

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...