Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

PROCÉS PARTICIPATIU DE L’ESTRATÈGIA PIRINENCA D’EDUCACIÓ AMBIENTAL PER A LA SOSTENIBILITAT

#EPEAS Sessions participatives i enquesta oberta a tota la ciutadania sobre l'estratègia pirinenca d'educació ambiental

Fase 2 de 3
Fase de participació 01/09/2021 - 31/10/2021
Fases del proceso
Ayuda

Son debates estructurados en torno a políticas públicas para incorporar las voces de la ciudadanía en las decisiones del Gobierno.

Puedes hacer tus aportaciones en línea, asistir a sesiones presenciales o consultar las aportaciones de otros participantes.

Cerrar la ayuda

Acerca de este proceso

Este proceso pertenece a Proceso

Es realitza un procés participatiu per a compartir el treball realitzat en el marc del projecte transfronterer POCTEFA ADNPYR, integrat per 3 països (Andorra, Espanya i França) i 6 regions (Andorra, Aragó, Catalunya, Navarra, Novella Aquitaine i Occitanie), sobre l’Estratègia Pirinenca d’Educació Ambiental per la Sostenibilitat i Valorització del Patrimoni (EPEAS/EPEEDD).


L’Estratègia Pirinenca d’Educació Ambiental per la Sostenibilitat i Valorització del Patrimoni s’està redactant en el marc del projecte transfronterer POCTEFA ADNPYR. En aquest projecte hi participen, com a socis: la LPO de França, la Generalitat de Catalunya, la Fundació Catalunya La Pedrera, l’Institut d’Estudis Andorrans CENMA, SEO Birdlife Aragó i NIK-GAN (Gestió Ambiental de Navarra), associat al Govern de Navarra.
En la redacció de l’Estratègia hi participen els membres de la Xarxa Educació Pirineus Vius que són més d’una seixantena d’entitats d’educació ambiental d’Andorra, Aragó, Catalunya, Navarra, Novella Aquitaine i Occitanie.
L’Estratègia es concep com un marc general de treball per posar en valor l’Educació Ambiental per la Sostenibilitat com un instrument educatiu i com a eina de gestió al servei dels objectius de sostenibilitat territorial del Pirineu, de manera que serveixi per crear una visió comuna i possibiliti el desenvolupament d’accions de col·laboració interregional. S’estructura, a més a més, en correlació amb el Pla Estratègic Pirinenc 2018-2024 de la Comunitat de Treball dels Pirineus (CTP) per facilitar la seva integració, relació i cohesió.
Ara és el moment d’obrir un procés de participació per validar les línies estratègiques descrites al document i la viabilitat d’adoptar-les com a estratègies pròpies territorialment, i recollir possibles accions per seguir les línies estratègiques i assolir els objectius de l’estratègia a nivell territorial.

Objectius del procés:
·      Presentar el document “Estratègia Pirinenca d’educació ambiental per la sostenibilitat”.
·      Debatre sobre les línies estratègiques descrites al document i la viabilitat d’adoptar-les com a estratègies pròpies territorialment.
·      Identificar el compromís que es pot assumir a nivell català sobre les orientacions proposades.
·      Recollir possibles accions per seguir les línies estratègiques i assolir els objectius de l’estratègia a nivell territorial.

Quién participa Pot participar qualsevol persona que tingui interès en el procés i especialment aquelles persones i entitats vinculades al Pirineu
Departamento Departamento de Acción Climática, Alimentación y Agenda Rural
Entidades dinamizadoras Associació La Sorellona
Dispone de retorno No
Fecha de inicio 1 de septiembre de 2021
Fecha de finalización 31 de diciembre de 2021
Referencia: II-PART-2021-05-393

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/EstrategiaPirinencaEducacioAmbiental/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/EstrategiaPirinencaEducacioAmbiental/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies