" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic d’activitat econòmica de la Plana de Lleida (PDUAE)

Pla Director Urbanístic d’activitat econòmica de la Plana de Lleida (PDUAE)

Phase 3 of 3
Retorn 01/05/2022 - 31/05/2022
Process phases

Changes at "Augmentar l'accesibilitat i la mobilitat al futur P.I. Torreblanca"

Title

  • -{"es"=>"Aumentar la accesibilidad y la mobilidad a P.I. Torreblanca"}
  • +{"es"=>"Augmentar l'accesibilitat i la mobilitat al futur P.I. Torreblanca"}
  • -{"es"=>"Aumentar la accesibilidad y la mobilidad a P.I. Torreblanca"}
  • +{"es"=>"Augmentar l'accesibilitat i la mobilitat al futur P.I. Torreblanca"}
Deletions
  • -{"es"=>"Aumentar la accesibilidad y la mobilidad a P.I. Torreblanca"}
Additions
  • +{"es"=>"Augmentar l'accesibilitat i la mobilitat al futur P.I. Torreblanca"}
Deletions
  • -{"es"=>"Aumentar la accesibilidad y la mobilidad a P.I. Torreblanca"}
Additions
  • +{"es"=>"Augmentar l'accesibilitat i la mobilitat al futur P.I. Torreblanca"}

Body

  • -["

    Los accesos planificados trafico rodado són unicamente des de la N240 ctra Tarragona. contar solamente con estos accesos y ante el volumen de desplazamientos de trabajadores y mercancias es un error. Hay que tener abiertos al menos un par de accesos más al trafico rodado, pesado y no pesado hacia la ctra de Artesa L-702.

    "]
  • +["

    Els  accessos planificats al tràfic rodat són únicament des de la N240 ctra. Tarragona. Comptar solament amb aquest accessos i davant el volum de desplaçaments de treballadors i de mercaderies  es un error. Cal tindre oberts al menys un parell d’accessos més al tràfic rodat, tan pesat com no pesat cap a la ctra.  La Bordeta cap a Artesa de Lleida  L-702.

    "]
  • -["<p>Los accesos planificados trafico rodado són unicamente des de la N240 ctra Tarragona. contar solamente con estos accesos y ante el volumen de desplazamientos de trabajadores y mercancias es un error. Hay que tener abiertos al menos un par de accesos más al trafico rodado, pesado y no pesado hacia la ctra de Artesa L-702. </p>"]
  • +["<p>Els &nbsp;accessos planificats al&nbsp;tràfic rodat són únicament des de la N240 ctra. Tarragona. Comptar solament amb aquest accessos i davant el&nbsp;volum de desplaçaments de treballadors i de&nbsp;mercaderies &nbsp;es un error. Cal tindre oberts al menys un parell d’accessos més al tràfic rodat, tan pesat com no pesat cap a la ctra. &nbsp;La Bordeta cap a Artesa de Lleida &nbsp;L-702.</p>"]
Deletions
  • -["

    Los accesos planificados trafico rodado són unicamente des de la N240 ctra Tarragona. contar solamente con estos accesos y ante el volumen de desplazamientos de trabajadores y mercancias es un error. Hay que tener abiertos al menos un par de accesos más al trafico rodado, pesado y no pesado hacia la ctra de Artesa L-702.

    "]
Additions
  • +["

    Els  accessos planificats al tràfic rodat són únicament des de la N240 ctra. Tarragona. Comptar solament amb aquest accessos i davant el volum de desplaçaments de treballadors i de mercaderies  es un error. Cal tindre oberts al menys un parell d’accessos més al tràfic rodat, tan pesat com no pesat cap a la ctra.  La Bordeta cap a Artesa de Lleida  L-702.

    "]
Deletions
  • -["<p>Los accesos planificados trafico rodado són unicamente des de la N240 ctra Tarragona. contar solamente con estos accesos y ante el volumen de desplazamientos de trabajadores y mercancias es un error. Hay que tener abiertos al menos un par de accesos más al trafico rodado, pesado y no pesado hacia la ctra de Artesa L-702. </p>"]
Additions
  • +["<p>Els &nbsp;accessos planificats al&nbsp;tràfic rodat són únicament des de la N240 ctra. Tarragona. Comptar solament amb aquest accessos i davant el&nbsp;volum de desplaçaments de treballadors i de&nbsp;mercaderies &nbsp;es un error. Cal tindre oberts al menys un parell d’accessos més al tràfic rodat, tan pesat com no pesat cap a la ctra. &nbsp;La Bordeta cap a Artesa de Lleida &nbsp;L-702.</p>"]
Version number 3 out of 4 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: L702 L702
Version created at 31/01/2022 18:41