Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Proceso participativo del Pacto Nacional para la Sociedad del Conocimiento

#PNSC Coneixement ¡Creamos una generación de conocimiento colectivo!

Fase 1 de 1
Proceso participativo del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Fases del proceso

Cambios en "Veguería de las Terres de l'Ebre - Dimensión global del sistema del conocimiento."

Comparar el modo de visualización:

Día y hora de finalización

  • -2019-10-17 20:00:00 +0200
  • +2019-10-24 15:00:00 +0200
  • -2019-10-17 20:00:00 +0200
  • +2019-10-24 15:00:00 +0200
Supresiones
  • -2019-10-17 20:00:00 +0200
Adiciones
  • +2019-10-24 15:00:00 +0200
Supresiones
  • -2019-10-17 20:00:00 +0200
Adiciones
  • +2019-10-24 15:00:00 +0200

Día y hora de inicio

  • -2019-10-17 18:00:00 +0200
  • +2019-10-24 13:00:00 +0200
  • -2019-10-17 18:00:00 +0200
  • +2019-10-24 13:00:00 +0200
Supresiones
  • -2019-10-17 18:00:00 +0200
Adiciones
  • +2019-10-24 13:00:00 +0200
Supresiones
  • -2019-10-17 18:00:00 +0200
Adiciones
  • +2019-10-24 13:00:00 +0200

Dirección

  • -Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
  • +Rambla Felip Pedrell, 3, 43500 Tortosa, Terres de l'Ebre
  • -Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
  • +Rambla Felip Pedrell, 3, 43500 Tortosa, Terres de l'Ebre
Supresiones
  • -Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Adiciones
  • +Rambla Felip Pedrell, 3, 43500 Tortosa, Terres de l'Ebre
Supresiones
  • -Plaça de les Monges 2, 3r. planta, Plaça de les Monges, 25700 La Seu d'Urgell, Lleida
Adiciones
  • +Rambla Felip Pedrell, 3, 43500 Tortosa, Terres de l'Ebre

Título (Català)

  • -2a trobada presencial - Dimensió global del sistema del coneixement
  • +Tortosa - Dimensió global del sistema del coneixement
  • -2a trobada presencial - Dimensió global del sistema del coneixement
  • +Tortosa - Dimensió global del sistema del coneixement
Supresiones
  • -2a trobada presencial - Dimensió global del sistema del coneixement
Adiciones
  • +Tortosa - Dimensió global del sistema del coneixement
Supresiones
  • -2a trobada presencial - Dimensió global del sistema del coneixement
Adiciones
  • +Tortosa - Dimensió global del sistema del coneixement

Descripción (Català)

  • -

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

  • +

    bbbnn

  • -<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>
  • +<p>bbbnn</p>
Supresiones
  • -

    Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.

    · Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?

    · Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?

    · En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?

    · Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?

    · Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?

    · En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?

    · Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?

    · Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?

    · Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca?

    · Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?

    · Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?

    · En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?

Adiciones
  • +

    bbbnn

Supresiones
  • -<p><strong>Amb l’objectiu d’enriquir el debat, a continuació es proposen un seguit de preguntes vinculades a cada un dels eixos sobre els quals pivota el Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement.</strong></p><p>· Què caldria fer per connectar de forma sistèmica les universitats, els centres de recerca i els centres tecnològics?</p><p>· Catalunya ha de promoure que una major proporció de la població disposi d’estudis superiors?</p><p>· En relació al talent innovador, de quina manera s’hauria d’abordar la necessària connexió entre les necessitats futures de la innovació empresarial i l’oferta educativa i de formació al llarg de tota la vida laboral?</p><p>· Quines actuacions haurien de promoure’s per tal que el procés de transformació del coneixement en riquesa sigui el més àgil i ràpid possible?</p><p>· Quina ha de ser la participació de les empreses i les institucions públiques i privades en l’educació superior?</p><p>· En termes d’educació continuada o al llarg de la vida, els treballadors i empreses de Catalunya presenten un nivell d’activitat baix. Quines actuacions caldria impulsar per tal de revertir-ho?</p><p>· Quines actuacions s’haurien de dur a terme per tal d’aprofundir les sinèrgies i incrementar l’eficiència en les relacions entre les estructures de recerca del sistema?</p><p>· Cal revisar el sistema de governança de les universitats? De quina manera?</p><p>· Què volem dir quan definim un sistema de qualitat referit al coneixement? En aquest context, què cal valorar més, la satisfacció i participació en la presa de decisions dels estudiants; la qualitat de la docència; l’ocupabilitat dels estudiants; les condicions de les infraestructures universitàries; les facilitats per accedir a la recerca? </p><p>· Com hauria de ser un sistema global de l’educació superior a Catalunya?</p><p>· Quins passos s’haurien de donar per a què el coneixement, entès com a educació superior, recerca i innovació, garanteixi una economia sostenible, integradora, innovadora i oberta al món?</p><p>· En quin punt es troba actualment el sistema de coneixement català? Està responent als requeriments de la societat actual i futura?</p>
Adiciones
  • +<p>bbbnn</p>

Ubicación (Català)

  • -Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
  • +Museu de Tortosa
  • -Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
  • +Museu de Tortosa
Supresiones
  • -Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Adiciones
  • +Museu de Tortosa
Supresiones
  • -Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu
Adiciones
  • +Museu de Tortosa
Número de versión 3 de 19 Mostrar todas las versiones Volver al encuentro
Autoría de la versión
Avatar: Irene_Agudo Irene_Agudo
Versión creada el 30/09/2019 13:32

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies