" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Procés participatiu del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Fases del procés

Canvis a "Vegueria de Lleida - Dimensió global del sistema del coneixement"

Mode de vista de comparació:

Descripció (Català)

  • -

    El sistema de coneixement i la nostra societat.

    Situació actual del sistema de coneixement català.

    El coneixement i l'economia sostenible.

    Sistema global de l’educació superior a Catalunya.

    Accés a la recerca.

    Les infraestructures universitàries.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Satisfacció i participació dels estudiants.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Governança de les universitats.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de

    coneixement.

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

  • +

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

  • -<p>El sistema de coneixement i la nostra societat. </p><p>Situació actual del sistema de coneixement català.</p><p>El coneixement i l'economia sostenible.</p><p>Sistema global de l’educació superior a Catalunya.</p><p>Accés a la recerca. </p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Satisfacció i participació dels estudiants.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de</p><p>coneixement.</p><p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p>
  • +<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p>
Esborrats
  • -

    El sistema de coneixement i la nostra societat.

    Situació actual del sistema de coneixement català.

    El coneixement i l'economia sostenible.

    Sistema global de l’educació superior a Catalunya.

    Accés a la recerca.

    Les infraestructures universitàries.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Satisfacció i participació dels estudiants.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Governança de les universitats.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de

    coneixement.

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

Addicions
  • +

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

Esborrats
  • -<p>El sistema de coneixement i la nostra societat. </p><p>Situació actual del sistema de coneixement català.</p><p>El coneixement i l'economia sostenible.</p><p>Sistema global de l’educació superior a Catalunya.</p><p>Accés a la recerca. </p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Satisfacció i participació dels estudiants.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de</p><p>coneixement.</p><p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p>
Addicions
  • +<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p>
Número de versió 2 de 20 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
Autoria de la versió
Avatar: Irene_Agudo Irene_Agudo
Versió creada el 30/09/2019 14:33