Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
● No es pot pensar en una societat del coneixement que no contempli la formació professionalitzadora com a un pilar essencial de la formació superior, com passa a Europa.
● Catalunya s’ha dotat d’un sistema d’ensenyament superior centrat en un perfil més acadèmic (l’ensenyament escolar es basa en el rendiment acadèmic), deixant fora la formació professionalitzadora. Aquest és un dels motius pels quals els i les alumnes no saben quina professió triar quan arriba el moment de fer-ho, ja que desconeixen la part pràctica d’una feina.
● En aquest sentit, caldria donar més importància a l’orientació, plantejar un model que vetlli per la qualitat i realitzat des de fora dels centres. L’orientació que es fa actualment des dels centres de secundària és molt limitada i sovint dirigida cap a la pròpia oferta.
● Cal revaloritzar els cicles formatius, especialment la formació professionalitzadora, però també oferir una orientació integrada de qualitat.
● Per potenciar l’orientació educativa, s’hauria d’afavorir la relació entre empreses, estudiants i emprenedors, mitjançant:
a) L’organització d’una mena de Saló de l’ensenyament d’àmbit territorial, en el qual participarien empreses, estudiants i emprenedors/es. Aquest saló permetria posar en contacte als diferents sectors, orientar als i a les estudiants, i captar talent.
b) La implicació d’empreses de referència del Penedès en l’organització de xerrades, portes obertes o jornades als centres educatius.
c) Identificar empreses tractores que estiguin innovant, per implicar-les en aquest programa i potenciar la implicació d’altres.
● Altres maneres d’afavorir i potenciar l’orientació educativa, serien:
a) Difondre els recursos existents.
b) Realitzar un acompanyament de l’alumnat que els permetés posar en relleu les seves capacitats i habilitats.
c) Oferir recursos dirigits a professionals que realitzen l’orientació als centres educatius.
#Coneixement ##PNSC
Educació continuada. Treballadors i empreses.
Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.
Governança de les universitats.
Sistema de qualitat i coneixement
Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.
Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.
Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).
Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.
Satisfacció i participació edels estudiants.
Qualitat de la docència.
Ocupabilitat dels estudiants.
Les infraestructures universitàries.
Accés a la recerca.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"●\tNo es pot pensar en una societat del coneixement que no contempli la formació professionalitzadora com a un pilar essencial de la formació superior, com passa a Europa.\r\n●\tCatalunya s’ha dotat d’un sistema d’ensenyament superior centrat en un perfil més acadèmic (l’ensenyament escolar es basa en el rendiment acadèmic), deixant fora la formació professionalitzadora. Aquest és un dels motius pels quals els i les alumnes no saben quina professió triar quan arriba el moment de fer-ho, ja que desconeixen la part pràctica d’una feina.\r\n●\tEn aquest sentit, caldria donar més importància a l’orientació, plantejar un model que vetlli per la qualitat i realitzat des de fora dels centres. L’orientació que es fa actualment des dels centres de secundària és molt limitada i sovint dirigida cap a la pròpia oferta.\r\n●\tCal revaloritzar els cicles formatius, especialment la formació professionalitzadora, però també oferir una orientació integrada de qualitat.\r\n●\tPer potenciar l’orientació educativa, s’hauria d’afavorir la relació entre empreses, estudiants i emprenedors, mitjançant:\r\na)\tL’organització d’una mena de Saló de l’ensenyament d’àmbit territorial, en el qual participarien empreses, estudiants i emprenedors/es. Aquest saló permetria posar en contacte als diferents sectors, orientar als i a les estudiants, i captar talent.\r\nb)\tLa implicació d’empreses de referència del Penedès en l’organització de xerrades, portes obertes o jornades als centres educatius.\r\nc)\tIdentificar empreses tractores que estiguin innovant, per implicar-les en aquest programa i potenciar la implicació d’altres.\r\n●\tAltres maneres d’afavorir i potenciar l’orientació educativa, serien:\r\na)\tDifondre els recursos existents.\r\nb)\tRealitzar un acompanyament de l’alumnat que els permetés posar en relleu les seves capacitats i habilitats.\r\nc)\tOferir recursos dirigits a professionals que realitzen l’orientació als centres educatius.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Potenciar una orientació integrada de qualitat i revaloritzar els cicles formatius"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartís: