Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Procés participatiu del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Fases del procés

Vegueria del Penedès - Dimensió global del sistema del coneixement

Avatar: Trobada oficial Trobada oficial
30/09/2019 13:48   0 comentaris
07 Novembre 2019
18:00 - 20:30
Nombre d'aportacions 10
Nombre d'assistents 12
Organitzacions assistents

Ajuntament de Vilafranca del Penedès
IES Milà
Impuls
Institut FP Enoturisme Catalunya
Institut Municipal de Formació
Òmnium Alt Penedès
Universitat Politècnica de Catalunya
XTA

Referència: II-MEET-2019-09-186
Versió 18 (de 18) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/PacteNacSocConeixement/f/2694/meetings/186/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/PacteNacSocConeixement/f/2694/meetings/186/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Educació continuada. Treballadors i empreses.

Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

Governança de les universitats.

Sistema de qualitat i coneixement

Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

Satisfacció i participació edels estudiants.

Qualitat de la docència.

Ocupabilitat dels estudiants.

Les infraestructures universitàries.

Accés a la recerca.

Resultats de la sessió: