• Facilitar amb eines tecnològiques el contacte entre les necessitats empresarials i socials, i la recerca.
• Difondre i fer accessible els treballs realitzats.
• Donar a conèixer les bones pràctiques que ja s’estan desenvolupament des de la universitat.
• Aquesta estratègia podria relacionar-se amb l’àmbit de la ciència oberta.
• Una altra manera de compartir el coneixement generat seria deslocalitzar els pols de coneixement.
• Cal tenir en compte que el coneixement és un valor, tant qualitatiu com quantitatiu. És un know-how que té un valor social però que també ha de veure’s reflectit en un valor econòmic.
• Existeix coneixement publicat a la xarxa, però no sempre és conegut pel sector empresarial perquè no hi ha una difusió específica, no es disposa del temps per cercar-la o potser perquè es desconeix què necessita.
• Organitzar espais de trobada entre la universitat i el teixit empresarial per a fomentar una relació més estable que permeti generar noves oportunitats i vies de col·laboració.
#Coneixement #
#PNSC
Compartir