Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Compartir amb l’empresa i la societat, el coneixement generat des de la universitat i els centres de recerca

• Facilitar amb eines tecnològiques el contacte entre les necessitats empresarials i socials, i la recerca. • Difondre i fer accessible els treballs realitzats. • Donar a conèixer les bones pràctiques que ja s’estan desenvolupament des de la universitat. • Aquesta estratègia podria relacionar-se amb l’àmbit de la ciència oberta. • Una altra manera de compartir el coneixement generat seria deslocalitzar els pols de coneixement. • Cal tenir en compte que el coneixement és un valor, tant qualitatiu com quantitatiu. És un know-how que té un valor social però que també ha de veure’s reflectit en un valor econòmic. • Existeix coneixement publicat a la xarxa, però no sempre és conegut pel sector empresarial perquè no hi ha una difusió específica, no es disposa del temps per cercar-la o potser perquè es desconeix què necessita. • Organitzar espais de trobada entre la universitat i el teixit empresarial per a fomentar una relació més estable que permeti generar noves oportunitats i vies de col·laboració. #Coneixement ##PNSC

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir