Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Participa
Vés al contingut principal
Participa
es oc
Registra't Entra

Participa gencat

  • Inici
  • Processos participatius
  • Consells de participació
  • Participació en normativa
  • Agenda
  • Ajuda

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Procés participatiu del PN@SC 30-07-2019 - 05-12-2019
Veure les fases
  • El procés
  • Trobades presencials
  • Propostes
Torna al llistat

Prestigiar i revaloritzar la formació professional.

Avatar Vegueria Central - Dimensió global del sistema del coneixement
26/11/2019 13:46  

- Tenim un excés de titulacions universitàries forçades que responen sovint a una qüestió de desprestigi de la formació professional, mentre que com a societat estem mancats de vocacions professionalitzades, en àmbits tecnològics, sanitaris, socials, etc.
- Per fer que la formació professional esdevingui una eina de referència, d’expertesa i d’experiència (com ho és en països com Suïssa o Alemanya) necessitem una aposta més decidida de l’empresa, les universitats i l’administració (en aquest sentit la formació dual és interessant).
#Coneixement ##PNSC

  • Resultats al filtrar per la categoria: Eix 7. Territori, regions i ciutats. Eix 7. Territori, regions i ciutats.

Trobades relacionades:

Vegueria Central - Dimensió global del sistema del coneixement
20 Novembre 2019
18:00 - 20:30

Educació continuada. Treballadors i empreses.

Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

Governança de les universitats.

Sistema de qualitat i coneixement

Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

Satisfacció i participació edels estudiants.

Qualitat de la docència.

Ocupabilitat dels estudiants.

Les infraestructures universitàries.

Accés a la recerca.

Resultats de la sessió: