Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
● Quan analitzem dades d’educació i ens comparem amb altres països o territoris, sempre ho fem amb Espanya perquè tenim dades superiors, però no ho fem mai amb el País Basc. Allà es té una major consideració de la formació professional, per exemple, ja que fins i tot tenen conselleria pròpia. A molts països europeus la formació professional es considera educació superior. Aquí, administrativament, la formació universitària i la formació professional superior depenen de Departaments diferents, fet que no facilita que es reconegui l’FP com a educació superior.
● Cal tenir present que des de la formació professional es genera talent, es produeix una real i efectiva transferència de coneixements amb l’empresa, es té una major relació amb el sector empresarial, es generen start-ups, i també es fa excel·lència.
● Per això, cal donar-li major reconeixement i consideració, mitjançant:
a. L’adaptació de les estructures administratives, ja que hauria de dependre d’un departament específic o del mateix que gestiona les universitats.
b. La dotació de més recursos i mitjans per a millorar la qualitat. Especialment en equipaments; per exemple, actualment no disposen d’espais de prototipatge i han d’acudir a centres de recerca o altres especialitzats.
c. L’articulació d’un sistema de participació directa que permeti una major implicació del sector empresarial en la definició dels itineraris professionals.
d. Una millor orientació dels i de les joves, dignificant la formació professional.
#Coneixement ##PNSC
Educació continuada. Treballadors i empreses.
Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.
Governança de les universitats.
Sistema de qualitat i coneixement
Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.
Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.
Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).
Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.
Satisfacció i participació dels estudiants.
Qualitat de la docència.
Ocupabilitat dels estudiants.
Les infraestructures universitàries.
Accés a la recerca.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"●\tQuan analitzem dades d’educació i ens comparem amb altres països o territoris, sempre ho fem amb Espanya perquè tenim dades superiors, però no ho fem mai amb el País Basc. Allà es té una major consideració de la formació professional, per exemple, ja que fins i tot tenen conselleria pròpia. A molts països europeus la formació professional es considera educació superior. Aquí, administrativament, la formació universitària i la formació professional superior depenen de Departaments diferents, fet que no facilita que es reconegui l’FP com a educació superior.\r\n●\tCal tenir present que des de la formació professional es genera talent, es produeix una real i efectiva transferència de coneixements amb l’empresa, es té una major relació amb el sector empresarial, es generen start-ups, i també es fa excel·lència.\r\n●\tPer això, cal donar-li major reconeixement i consideració, mitjançant:\r\na.\tL’adaptació de les estructures administratives, ja que hauria de dependre d’un departament específic o del mateix que gestiona les universitats.\r\nb.\tLa dotació de més recursos i mitjans per a millorar la qualitat. Especialment en equipaments; per exemple, actualment no disposen d’espais de prototipatge i han d’acudir a centres de recerca o altres especialitzats.\r\nc.\tL’articulació d’un sistema de participació directa que permeti una major implicació del sector empresarial en la definició dels itineraris professionals.\r\nd.\tUna millor orientació dels i de les joves, dignificant la formació professional.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Donar un major reconeixement a la formació professional."}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir: