Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración del proyecto de decreto STEAM y Humanidades

Consulta pública sobre el proyecto de decreto de creación del Programa de Investigación, la Innovación pedagógica y la Formación del profesorado en el ámbito de las vocaciones científicas y tecnológicas, en ingeniería y matemáticas (STEAM) y las Humanidades

Fase 2 de 2
Retorno 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del proceso

Cambios en "Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}

Cuerpo

  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Supresiones
Adiciones
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Supresiones
Adiciones
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Autoría de la versión
Avatar: Edualter Edualter
Versión creada el 05/12/2021 14:40

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies