" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración del proyecto de decreto STEAM y Humanidades

Consulta pública sobre el proyecto de decreto de creación del Programa de Investigación, la Innovación pedagógica y la Formación del profesorado en el ámbito de las vocaciones científicas y tecnológicas, en ingeniería y matemáticas (STEAM) y las Humanidades

Fase 2 de 2
Retorno 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del proceso

Cambios en "Ciència ciutadana i participació del professors/es en investigació"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"es"=>"Ciència ciutadana i participació del professors/es en investigació"}
  • +{"es"=>"Ciència ciutadana i participació del professors/es en investigació"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Ciència ciutadana i participació del professors/es en investigació"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Ciència ciutadana i participació del professors/es en investigació"}

Cuerpo

  • +["La ciència ciutadana té cabuda a aquesta proposta. No només la participació dels estudiants a projectes científics sinó també del professors/es com a formació docent. La participació pot ser en línia, en l'àmbit local o nacional i el fet d'introduir-la a l'aula té molts avantatges.\n\nEls grups de recerca en educació de les universitats fan accions puntuals de formació a docents, però també idees que surten dels centres podrien portar-se a terme amb els grups de recerca si hi ha més participació."]
  • +["La ciència ciutadana té cabuda a aquesta proposta. No només la participació dels estudiants a projectes científics sinó també del professors/es com a formació docent. La participació pot ser en línia, en l'àmbit local o nacional i el fet d'introduir-la a l'aula té molts avantatges.\n\nEls grups de recerca en educació de les universitats fan accions puntuals de formació a docents, però també idees que surten dels centres podrien portar-se a terme amb els grups de recerca si hi ha més participació."]
Supresiones
Adiciones
  • +["La ciència ciutadana té cabuda a aquesta proposta. No només la participació dels estudiants a projectes científics sinó també del professors/es com a formació docent. La participació pot ser en línia, en l'àmbit local o nacional i el fet d'introduir-la a l'aula té molts avantatges.\n\nEls grups de recerca en educació de les universitats fan accions puntuals de formació a docents, però també idees que surten dels centres podrien portar-se a terme amb els grups de recerca si hi ha més participació."]
Supresiones
Adiciones
  • +["La ciència ciutadana té cabuda a aquesta proposta. No només la participació dels estudiants a projectes científics sinó també del professors/es com a formació docent. La participació pot ser en línia, en l'àmbit local o nacional i el fet d'introduir-la a l'aula té molts avantatges.\n\nEls grups de recerca en educació de les universitats fan accions puntuals de formació a docents, però també idees que surten dels centres podrien portar-se a terme amb els grups de recerca si hi ha més participació."]
Autoría de la versión
Avatar: Miriam Miriam
Versión creada el 07/12/2021 15:45