Objectiu dera consulta
Era fin deth projècte ei melhorar era cultura scientifica dera societat, tot en tot experimentar e en tot crear evidéncies sobri l’aprendissatge de diferenti airaus de coneishença: dera sciéncia e era tecnologia, l’esperit critic e eth metòde scientific, e era creativitat (restacada as Arts), es sciéncies sociaus, es arts, visibilitzant es airaus STEAM e damb ua vision umanista auançada de l’educacion “basada en per çò qu'ei dera vida e ara dignitat umana, era igualtat de drets, era justícia sociau, era diuersitat culturau, era solidaritat internacionau e era responsabilitat compartida d’un futur sostenible”, atau coma eth pensament critic, que permete incorporar era dimension etica dera sciéncia e era tecnologia e eth compromís damb es ODS.
Es linhes d’accion deth projècte contemplen era formacion deth professorat en quin encastre priorizat que sigue dempús deth Departament d’Educacion, eth trabalh des competéncies entre l’alumnat dera educacion obligatòria e desvolopar procediments entà hèr-ne era avaloracion, era participacion des enterpreses deth sector ena escòla, e promòir era sciéncia, era tecnologia, era engenharia, es arts, es matematiques e es umanitats ara societat.
L’objectiu ei generar un espaci entà l’especialització deth professorat en pedagogia e didactica a trauès dera innovacion organitzativa e metodològica, e era recèrca educativa e es evidéncies aplicades ara practica d'ensenhament.
Se tracte, donques, d’ua dobla fin: d’ua banda hèr aflorar era coneishença e l’experiéncia des ensenhaires e des centres entà meter-les a disposicion dera recèrca, trobar es evidéncies d’hetz impacte e fondamentar-les entà èster compartides damb era rèsta de centres. E, d’ua auta banda, orientar e canalizar era recèrca presenta ara societat civiu cap as centres, damb un nau enfocament deth hèt educatiu que permet disposar de contèxtes reaus d’aprendissatge qu'apòrten contenguts actualizadi e un trabalh extrèmaments competenciau e tanben damb ua perspectiva de genre enriquidora e transformadora.
Qüestions entà orientar es aportacions
Sens Perjudici dera hèta possible d’exprimir l’opinion sobri quinsevolhe des aspèctes sometudi ath document de consulta, entà per'mor de facilitar eth debat daurit ara ciutadania e de promòir es aportacions, se haràn es qüestions de caractèr generic següent:
1.- Considère que s’a descrit adequadaments eth problèma? I a d'auti aspèctes que considère que les calerie èster avaloradi per l’Administracion dera Generalitat?
2.- S’les calerie preveir d'auti objectius diferenti?
3.- S’les calerie regular d’auta aspèctes qu'afècten era creacion deth Programa de Recèrca, era Innovacion pedagogica e era Formacion deth professorat en l’encastre des STEAM e d’umanitats, e l’estructure organitzativa e eth foncionament deth centre educatiu e deth hilat de centres que se’n pogue generar?
A qui va dirigit
Era consulta ei daurida a toti.
Mès que mès i a interès a conéisher era volontat dera comunitat educativa comprenuda eth sens ample. Entitats, institucions e enterpreses deth sector des STEAM e des umanitats ena escòla.
Se preve enviar corrèus electronics as entitats, institucions e enterpreses restacades damb eth sector scientific, tecnologic, d’engenharia e matematiques...). S’subervierà mès que mès enes 167 centres d’arreu deth país qu'actuauments #desvolopar accions en marc deth Programa STEAMcat e eth professorat encargat de promòir es vocacions scientifiques e tecnologiques entre l’alumnat, atau coma auti centres que participen a iniciatiues coma eth Laboratòri de Transformacion Educativa, Centres Formadors.
Compartís