" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Fase 5 de 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del procés

Canvis a "Els equipaments TIC com espais de referència coneixedors del territori"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Administració pública
  • +Administració pública
Esborrats
Addicions
  • +Administració pública
Esborrats
Addicions
  • +Administració pública

Títol

  • +{"ca"=>"Els equipaments TIC com espais de referència coneixedors del territori", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Els equipaments TIC com espais de referència coneixedors del territori", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Els equipaments TIC com espais de referència coneixedors del territori", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Els equipaments TIC com espais de referència coneixedors del territori", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Els centres TIC son espais de referència, els quals exerceixen un paper d’interlocutors entre l’administració i la ciutadania. Són espais on la ciutadania pot resoldre dubtes o demanar ajuda amb certes tasques o tràmits. Són equipaments coneixedors del territori i per tant, dels diferents agents que hi ha en cada un d’aquests. Aquest arrelament amb el territori apareix per la vinculació amb els barris o municipis on s’hi troben. Aquests centres, també tenen coneixement de les diferents entitats i associacions, fet que els permet aproximar-se encara més a la realitat del territori. Tot i això cal tenir en compte la singularitat de cada equipament i cada territori. No a tot arreu hi ha la mateixa cultura participativa, el mateix teixit associatiu, les mateixes necessitats i dinàmiques ciutadanes, etc. Dissenyar i impulsar projectes de participació als diferents centres TIC permetrà establir relacions més properes amb la ciutadania, i per tant, amb la realitat del territori. D’aquesta manera, les persones professionals dels centres TIC perceben l’impuls d’aquests projectes com una oportunitat motivadora. 


    ", "", ""]
  • +["<p>Els centres TIC son espais de referència, els quals exerceixen un paper d’interlocutors entre l’administració i la ciutadania. Són espais on la ciutadania pot resoldre dubtes o demanar ajuda amb certes tasques o tràmits. Són equipaments coneixedors del territori i per tant, dels diferents agents que hi ha en cada un d’aquests. Aquest arrelament amb el territori apareix per la vinculació amb els barris o municipis on s’hi troben. Aquests centres, també tenen coneixement de les diferents entitats i associacions, fet que els permet aproximar-se encara més a la realitat del territori. Tot i això cal tenir en compte la singularitat de cada equipament i cada territori. No a tot arreu hi ha la mateixa cultura participativa, el mateix teixit associatiu, les mateixes necessitats i dinàmiques ciutadanes, etc. Dissenyar i impulsar projectes de participació als diferents centres TIC permetrà establir relacions més properes amb la ciutadania, i per tant, amb la realitat del territori. D’aquesta manera, les persones professionals dels centres TIC perceben l’impuls d’aquests projectes com una oportunitat motivadora.&nbsp;</p><p><br></p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Els centres TIC son espais de referència, els quals exerceixen un paper d’interlocutors entre l’administració i la ciutadania. Són espais on la ciutadania pot resoldre dubtes o demanar ajuda amb certes tasques o tràmits. Són equipaments coneixedors del territori i per tant, dels diferents agents que hi ha en cada un d’aquests. Aquest arrelament amb el territori apareix per la vinculació amb els barris o municipis on s’hi troben. Aquests centres, també tenen coneixement de les diferents entitats i associacions, fet que els permet aproximar-se encara més a la realitat del territori. Tot i això cal tenir en compte la singularitat de cada equipament i cada territori. No a tot arreu hi ha la mateixa cultura participativa, el mateix teixit associatiu, les mateixes necessitats i dinàmiques ciutadanes, etc. Dissenyar i impulsar projectes de participació als diferents centres TIC permetrà establir relacions més properes amb la ciutadania, i per tant, amb la realitat del territori. D’aquesta manera, les persones professionals dels centres TIC perceben l’impuls d’aquests projectes com una oportunitat motivadora. 


    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Els centres TIC son espais de referència, els quals exerceixen un paper d’interlocutors entre l’administració i la ciutadania. Són espais on la ciutadania pot resoldre dubtes o demanar ajuda amb certes tasques o tràmits. Són equipaments coneixedors del territori i per tant, dels diferents agents que hi ha en cada un d’aquests. Aquest arrelament amb el territori apareix per la vinculació amb els barris o municipis on s’hi troben. Aquests centres, també tenen coneixement de les diferents entitats i associacions, fet que els permet aproximar-se encara més a la realitat del territori. Tot i això cal tenir en compte la singularitat de cada equipament i cada territori. No a tot arreu hi ha la mateixa cultura participativa, el mateix teixit associatiu, les mateixes necessitats i dinàmiques ciutadanes, etc. Dissenyar i impulsar projectes de participació als diferents centres TIC permetrà establir relacions més properes amb la ciutadania, i per tant, amb la realitat del territori. D’aquesta manera, les persones professionals dels centres TIC perceben l’impuls d’aquests projectes com una oportunitat motivadora.&nbsp;</p><p><br></p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versió creada el 27/10/2021 11:55