" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Fase 5 de 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del procés

Canvis a "Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania"

Mode de vista de comparació:

Àmbit

  • +Administració pública
  • +Administració pública
Esborrats
Addicions
  • +Administració pública
Esborrats
Addicions
  • +Administració pública

Títol

  • +{"ca"=>"Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania", "es"=>"", "oc"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania", "es"=>"", "oc"=>""}

Cos

  • +["

    Els equips professionals que treballen a les biblioteques tenen una relació molt propera amb la ciutadania que fa ús d’aquest equipament. Així doncs, les biblioteques tenen l’oportunitat d’utilitzar aquesta credibilitat i confiança que generen en les persones usuàries per tal de detectar les necessitats que tenen, contactar amb altres agents del territori per crear nous serveis que hi donin resposta o aprofitar aquest vincle amb la ciutadania per poder accedir a nous públics entre altres.               A més, les persones professionals detecten que les biblioteques són un espai de seguretat per a persones que es troben en risc d’exclusió social, com poden ser els menors no acompanyats, és important impulsar accions que facilitin l’accés a aquests perfils, ja que si els equips professionals en són coneixedors, se’ls podrà donar suport i acompanyament en aquells aspectes que siguin necessaris, ja sigui donant suport directe o derivant-los cap a altres serveis.


    ", "", ""]
  • +["<p>Els equips professionals que treballen a les biblioteques tenen una relació molt propera amb la ciutadania que fa ús d’aquest equipament. Així doncs, les biblioteques tenen l’oportunitat d’utilitzar aquesta credibilitat i confiança que generen en les persones usuàries per tal de detectar les necessitats que tenen, contactar amb altres agents del territori per crear nous serveis que hi donin resposta o aprofitar aquest vincle amb la ciutadania per poder accedir a nous públics entre altres.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;A més, les persones professionals detecten que les biblioteques són un espai de seguretat per a persones que es troben en risc d’exclusió social, com poden ser els menors no acompanyats, és important impulsar accions que facilitin l’accés a aquests perfils, ja que si els equips professionals en són coneixedors, se’ls podrà donar suport i acompanyament en aquells aspectes que siguin necessaris, ja sigui donant suport directe o derivant-los cap a altres serveis.</p><p><br></p>", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Els equips professionals que treballen a les biblioteques tenen una relació molt propera amb la ciutadania que fa ús d’aquest equipament. Així doncs, les biblioteques tenen l’oportunitat d’utilitzar aquesta credibilitat i confiança que generen en les persones usuàries per tal de detectar les necessitats que tenen, contactar amb altres agents del territori per crear nous serveis que hi donin resposta o aprofitar aquest vincle amb la ciutadania per poder accedir a nous públics entre altres.               A més, les persones professionals detecten que les biblioteques són un espai de seguretat per a persones que es troben en risc d’exclusió social, com poden ser els menors no acompanyats, és important impulsar accions que facilitin l’accés a aquests perfils, ja que si els equips professionals en són coneixedors, se’ls podrà donar suport i acompanyament en aquells aspectes que siguin necessaris, ja sigui donant suport directe o derivant-los cap a altres serveis.


    ", "", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Els equips professionals que treballen a les biblioteques tenen una relació molt propera amb la ciutadania que fa ús d’aquest equipament. Així doncs, les biblioteques tenen l’oportunitat d’utilitzar aquesta credibilitat i confiança que generen en les persones usuàries per tal de detectar les necessitats que tenen, contactar amb altres agents del territori per crear nous serveis que hi donin resposta o aprofitar aquest vincle amb la ciutadania per poder accedir a nous públics entre altres.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;A més, les persones professionals detecten que les biblioteques són un espai de seguretat per a persones que es troben en risc d’exclusió social, com poden ser els menors no acompanyats, és important impulsar accions que facilitin l’accés a aquests perfils, ja que si els equips professionals en són coneixedors, se’ls podrà donar suport i acompanyament en aquells aspectes que siguin necessaris, ja sigui donant suport directe o derivant-los cap a altres serveis.</p><p><br></p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versió creada el 05/11/2021 14:41