Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Proceso Participativo para definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ayúdanos a definir los servicios de participación ciudadana que se pueden incorporar en los equipamientos

Fase 5 de 5
Retorno 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del proceso

Cambios en "Formació en participació i acció comunitaria "

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Administración pública
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública

Título

  • +{"ca"=>"Formació en participació i acció comunitaria ", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Formació en participació i acció comunitaria ", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Formació en participació i acció comunitaria ", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Formació en participació i acció comunitaria ", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Cursos de formació adreçats a professionals o ciutadania sobre participació ciutadana i acció comunitària

    ·      Realitzar formació en participació ciutadana i acció comunitària als professionals dels equipaments de proximitat.

    ·      Treballar la pedagogia i la didàctica de la participació ciutadana des de la comunitat educativa. Treballar amb els centres educatius per promoure la cultura participativa.

    ·      Promoure la cultura participativa amb infants i adolescents no només a través de les escoles, sinó també a través de les activitats que realitzen els diferents equipaments de proximitat amb aquests infants i adolescents (biblioteques, centre cívics i casals, etc.).

    Desenvolupar accions de sensibilització en participació ciutadana per a entitats, grups informals i ciutadania no organitzada a través de : xerrades, tallers, trobades.

    Necessitat de suport:

    •   Disposar d’oferta formativa presencial i continuada al territori (terres de l’Ebre, Camps de Tarragona, Priorat, etc.).
    •  Facilitar una cartera de serveis didàctics i pedagògics per el foment de la cultura participativa des dels centres educatius o equipaments. Amb un itinerari continuat al llarg de tot el procés educatiu, no només una activitat puntual, sinó diferents activitats en funció de la seva edat.
    • Disposar de  recursos humans, materials i econòmics per realitzar les formacions i les accions de sensibilització en el foment i les pràctiques participatives.


    ", "", ""]
  • +["<p>Cursos de formació adreçats a professionals o ciutadania sobre participació ciutadana i acció comunitària</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Realitzar formació en participació ciutadana i acció comunitària als professionals dels equipaments de proximitat.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Treballar la pedagogia i la didàctica de la participació ciutadana des de la comunitat educativa. Treballar amb els centres educatius per promoure la cultura participativa.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Promoure la cultura participativa amb infants i adolescents no només a través de les escoles, sinó també a través de les activitats que realitzen els diferents equipaments de proximitat amb aquests infants i adolescents (biblioteques, centre cívics i casals, etc.).</p><p>Desenvolupar accions de sensibilització en participació ciutadana per a entitats, grups informals i ciutadania no organitzada a través de : xerrades, tallers, trobades.</p><p><strong>Necessitat de suport:</strong></p><ul><li>&nbsp;&nbsp;Disposar d’oferta formativa presencial i continuada al territori (terres de l’Ebre, Camps de Tarragona, Priorat, etc.).</li><li>&nbsp;Facilitar una cartera de serveis didàctics i pedagògics per el foment de la cultura participativa des dels centres educatius o equipaments. Amb un itinerari continuat al llarg de tot el procés educatiu, no només una activitat puntual, sinó diferents activitats en funció de la seva edat.</li><li>Disposar de &nbsp;recursos humans, materials i econòmics per realitzar les formacions i les accions de sensibilització en el foment i les pràctiques participatives.</li></ul><p><br></p>", "", ""]
Supresiones
  •  Facilitar una cartera de serveis didàctics i pedagògics per el foment de la cultura participativa des dels centres educatius o equipaments. Amb un itinerari continuat al llarg de tot el procés educatiu, no només una activitat puntual, sinó diferents activitats en funció de la seva edat.
  • Disposar de  recursos humans, materials i econòmics per realitzar les formacions i les accions de sensibilització en el foment i les pràctiques participatives.


", "", ""]
Adiciones
  • +["

    Cursos de formació adreçats a professionals o ciutadania sobre participació ciutadana i acció comunitària

    ·      Realitzar formació en participació ciutadana i acció comunitària als professionals dels equipaments de proximitat.

    ·      Treballar la pedagogia i la didàctica de la participació ciutadana des de la comunitat educativa. Treballar amb els centres educatius per promoure la cultura participativa.

    ·      Promoure la cultura participativa amb infants i adolescents no només a través de les escoles, sinó també a través de les activitats que realitzen els diferents equipaments de proximitat amb aquests infants i adolescents (biblioteques, centre cívics i casals, etc.).

    Desenvolupar accions de sensibilització en participació ciutadana per a entitats, grups informals i ciutadania no organitzada a través de : xerrades, tallers, trobades.

    Necessitat de suport:

    •   Disposar d’oferta formativa presencial i continuada al territori (terres de l’Ebre, Camps de Tarragona, Priorat, etc.).
    •  Facilitar una cartera de serveis didàctics i pedagògics per el foment de la cultura participativa des dels centres educatius o equipaments. Amb un itinerari continuat al llarg de tot el procés educatiu, no només una activitat puntual, sinó diferents activitats en funció de la seva edat.
    • Disposar de  recursos humans, materials i econòmics per realitzar les formacions i les accions de sensibilització en el foment i les pràctiques participatives.


    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Cursos de formació adreçats a professionals o ciutadania sobre participació ciutadana i acció comunitària</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Realitzar formació en participació ciutadana i acció comunitària als professionals dels equipaments de proximitat.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Treballar la pedagogia i la didàctica de la participació ciutadana des de la comunitat educativa. Treballar amb els centres educatius per promoure la cultura participativa.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Promoure la cultura participativa amb infants i adolescents no només a través de les escoles, sinó també a través de les activitats que realitzen els diferents equipaments de proximitat amb aquests infants i adolescents (biblioteques, centre cívics i casals, etc.).</p><p>Desenvolupar accions de sensibilització en participació ciutadana per a entitats, grups informals i ciutadania no organitzada a través de : xerrades, tallers, trobades.</p><p><strong>Necessitat de suport:</strong></p><ul><li>&nbsp;&nbsp;Disposar d’oferta formativa presencial i continuada al territori (terres de l’Ebre, Camps de Tarragona, Priorat, etc.).</li><li>&nbsp;Facilitar una cartera de serveis didàctics i pedagògics per el foment de la cultura participativa des dels centres educatius o equipaments. Amb un itinerari continuat al llarg de tot el procés educatiu, no només una activitat puntual, sinó diferents activitats en funció de la seva edat.</li><li>Disposar de &nbsp;recursos humans, materials i econòmics per realitzar les formacions i les accions de sensibilització en el foment i les pràctiques participatives.</li></ul><p><br></p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versión creada el 16/11/2021 17:41

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies