Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Us convidem a participar en la tria dels serveis per promoure la participació ciutadana als equipaments de la Generalitat i dels Ajuntaments.

En aquesta fase del procés pots:

  • Donar suport a les diferents propostes
  • Fer noves propostes
  • Fer comentaris a les propostes
  • Votar favorablement o negativament els comentaris


172 propostes

Millora de les retribucions de les persones que desenvolupen tallers als equipaments
Millora del manteniment dels espais
Facilitar la realització d’activitats impulsades per grups autogestionats
Cultura en el territorio
Aportar recursos econòmics, materials i humans
Tenir en compte la diversitat del territori, d’equipaments de proximitat, i l’autonomia dels diferents ens
Creació d’un catàleg de recursos de cada Casal o centre cívic
Flexibilitat en els horaris
Intentar arribar a més persones interessades en participar
Programació lliure un dia a la setmana
Els espais físics de l’equipament
Banc d’informació de recursos del territori
Formar i fer pedagogia de la participació ciutadana
Formació continuada per als equips professionals dels equipaments
Flexibilitzar la normativa de l’equipament
Disposar d’espais i professionals per dinamitzar els equipaments
Definir uns criteris comuns que ha de tenir tot equipament de proximitat que vol formar part de la xarxa participalab
Major treball en xarxa i cooperació entre equipaments i entre institucions
Cessió d’espais per activitats impulsades per grups autogestionats
Formació en eines digitals adreçada a entitats i associacions
Buscar espais de col·laboració entre laboratoris socials
Formació dels i les professionals
Punts de detecció de necessitats o bústia de suggeriments
Elaboració d’un quadern guia per la persona dinamitzadora
L'horari d’obertura com un factor rellevant per la facilitació de la participació
Formació continua i permanent per l’equip professional
Processos participatius de millora de l’entorn de les biblioteques
Impulsar processos participatius amb la comunitat educativa
La diversitat i polivalència dels casals i centres cívics
Diversitat de models de gestió
Origen d’alguns casals i centres cívics
Disponibilitat de recursos materials i tecnològics
Els equipaments com agents actius de la comunitat
Recursos humans per assumir noves tasques
Els equipaments TIC com espais de referència coneixedors del territori
Adaptar la metodologia als espais físics i recursos de l’equipament
Capacitat d’adaptació als interessos i necessitats de la ciutadania
Perfil divers de les persones usuàries
Capacitació digital del personal professional
Replantejament i redistribució de les tasques dels perfils professionals dels equipaments
Biblioteques com a equipaments de referència i proximitat al territori
Dificultat en la implicació de les persones usuàries i l’accessibilitat a les persones no usuàries
Espais TIC com a espais de suport per a la participació en processos participatius
Biblioteques com equipaments de proximitat per la ciutadania
Formació en participació i acció comunitaria
Bibliografia, guies i materials de suport a la participació
Formació en participació i acció comunitaria
Formació de la Plataforma Participa.Gencat.cat
Formació en participació i dinamització
Coordinació i suport de les administracions de les que depenen els equipaments
Coordinació entre les diferents organitzacions i agents
La biblioteca surt al carrer
Impulsar mercats de segona mà
Creació d’infraestructures mòbils de les biblioteques
Les biblioteques com a nexe entre la ciutadania i les institucions
Creació d’un fons bibliogràfic en l’àmbit de participació
Promoció de les relacions intergeneracionals
Programació des de la participació”, canvis metodològics en el disseny d’accions i projectes
Cessió d’espais per a la realització d’activitats o sessions de participació promogudes per les administracions
Agenda i difusió de processos participatius
Punt de bones pràctiques i coneixement
Bibliografia, guies i materials de suport a la participació
Fer xerrades atractives per a la ciutadania amb persones mediàtiques amb relació a temes concrets i després promoure el debat i la participació ciutad
Bibliografia, guies i materials de suport a la participació
Suport a iniciatives ciutadanes
Punt de participació
Punts de trobada i espais de participació i innovació social
Eines digitals de suport als processos participatius
Recursos de les biblioteques
Diversitat de projectes i activitats
Formació en gestió i dinamització de les xarxes per a ciutadania, entitats i associacions
Gestió de l’equipament
Formació en acció comunitària
Connectar amb els interessos de la ciutadania
Les experiències prèvies de participació al territori
La coordinació entre administracions
Cultura participativa del territori
Coneixement de l’administració pública
L’experiència participativa al territori
Les persones usuàries dels centres TIC
Temporalitat de les gestions de l’administració pública
Formació en alfabetització digital per entitats i associacions
La digitalització derivada de la pandèmia
Elaboració d’una base de dades d’eines i recursos per la participació
Adequació dels espais perquè siguin més polivalents
Augment de personal als Centres i Casals Cívics
Creació d’un Punt de trobada
Garantir una bona connexió internet, Wi-Fi
Abastament de material tecnològic per permetre una bona connectivitat
Mobiliari polivalent
Suport especialitzat en participació extern als equipaments
Suport per part de l’administració pública
Potenciar el treball en xarxa entre equipaments
Millora de les estratègies de comunicació i difusió i actualització de la imatge i la marca dels Casals i Centres Cívics
Repensar que som com a Casals: un equip al servei de la comunitat? o som un edifici on hi poden participar les entitats?
Accessibilitat a bona part del territori
Detecció i coneixement de les necessitats del territori
Espais de relació i socialització
La polivalència d’usos de les biblioteques
Les biblioteques disposen d’uns serveis bàsics generalitzats a totes elles
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir