" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración de un proyecto de decreto sobre administración digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Fase 2 de 2
Retorno 22/01/2019 - 28/02/2019
Fases del proceso

La Gestió Documental com a eina de millora i eficiència

21/01/2019 22:59  
Els professionals de l'arxivística fa molts anys que treballem en la transformació i impuls de l'Administració electrònica. Pensem que la nostra experiència i coneixements tècnics en matèria de gestió de la informació amb la gestió documental com a metodologia pot aportar aquesta normalització, estandardització, redisseny i millora dels serveis i procediments. És per això que proposem una sèrie de propostes tecnològiques, organitzatives i funcionals centrades en millorar el back office de l'Adm

Lista de adhesiones

Número de adhesiones2

Referencia: II-PROP-2019-01-75468
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75468/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75468/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...