Consulta pública previa a la elaboración de un proyecto de decreto sobre administración digital
Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat
Dret a NO aportar documents
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper. Que s’estableixi que la norma general obligatòriament sigui no demanar cap document. I per garantir el compliment d’aquesta obligació, establir que en cas de que es requereixi la presentació de documents, originals o no, que sigui amb una verificació al final del procediment i que hagi d’estar justificat per l’administració que ho requereix, per exemple, que fos necessari establir-ho reglamentàriament
Lista de adhesiones
y 21 personas más
(ver más)
(ver menos)
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
2 comentarios
Conversación con Ramon Vicens
Crec que avui en dia estem de ple entrant en la era digital, i per tant tot ha de ser com més digital millor, evitant al màxim la tediosa paperassa, ja que disposem de dispositius que permeten portar tots els e-documents i verificar aquests amb un simple clic.
Exacte, el problema principal el tenim en la normativa específica aplicable al procediment que no està adaptada, amb la qual cosa es continua demanant la mateixa documentació i originals. És el cas de les subvencions, de l'empadronament, dels processos selectius, etc.
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...