Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració d'un projecte de decret sobre administració digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Fase 2 de 2
Retorn 22/01/2019 - 28/02/2019
Fases del procés

Coordinar tots els òrgans que treballen per posar en marxa l'administració electrònica

04/03/2019 14:28  
Fusionar sota un mateix paraigua corporatiu tots els òrgans que treballen actualment per a oferir serveis digitals a la Generalitat (Oficina de Processos i Administració Electrònica, Oficina de Gestió Empresarial, CTTI, Subdirecció d'Arxius del Departament de Cultura, Direcció General d'Atenció Ciutadana) perquè treballin de forma coordinada i per oferir criteris i solucions úniques als reptes digitals. Per tenir el front office del ciutadà ordenat primer cal tenir un back office robust.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2019-03-75494
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75494/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75494/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes