Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

El professorat

28/02/2017 01:00  
Benvinguda sigui qualsevol iniciativa que promogui la reflexió per la millora del sistema educatiu. Tal com apunta la ponència, estic totalment d’acord amb la idea que s’han de formar grans professionals de l’educació si volem tenir un sistema educatiu de qualitat. Per tant, si parlem de formació, hem de començar tenint en compte la formació inicial. Una formació que compti amb els millors professors universitaris amb gran experiència a les aules. També que consti d’un programa de formació pràctica ben complet, amb contacte amb la realitat de les aules des dels primers cursos universitaris. Per tant, necessitem centres que demostrin unes bones pràctiques educatives per formar bons professionals. Així doncs, és necessària i imprescindible una avaluació dels centres i del professorat per mantenir aquesta qualitat en l’ensenyament que tant es desitja. Però això em genera un seguit de preguntes: qui es farà càrrec d’aquesta avaluació? Seran els equips directius? O potser la faran els inspectors? O una comissió que integri membres del centre i externs? Què s’avaluarà? ...i alguna pregunta més. Crec fermament que s’ha de fer una avaluació per professionalitzar la nostra professió però també penso que s’ha de planificar molt bé com i qui seran els encarregats d’aquesta avaluació. I si he parlat de formació inicial, trobo també imprescindible en aquesta societat complexa i canviant en la qual vivim, la formació permanent, que des del meu punt de vista hauria de ser de qualitat, obligatòria i gratuïta. I per últim m’agradaria comentar que trobo molt interessant la figura del professor mentor. D’aquesta manera els professors mentors podrien traspassar tota l’experiència acumulada al llarg de la seva vida professional al professorat novell. Espero i desitjo que aquest debat sigui l’inici del canvi i la revalorització de la nostra professió, ara i demà.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2017-02-74883

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74883/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/74883/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Cargando los comentarios ...

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies