" class="part-icon-bars">

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Procés participatiu Ara és demà, sobre el futur de l'educació a Catalunya

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés

Arquitectura del sistema educatiu

07/04/2017 02:00  
Donant resposta a la intervenció de Francesc del 25 de març relacionada amb la jornada de cloenda, cal aclarir que en concret la ponent Neus Sanmartí va dir que no era experta en psicologia, sinó en didàctica. Tant en el cas de la ponència referent a l’alumnat com en les altres quatre, els criteris per a l’elecció de ponent van basar-se en l’expertesa en la matèria, refermada pel prestigi universitari. En el cas concret de la ponència de l’alumnat, l’objectiu va ser proporcionar una visió centrada en la didàctica i la metodologia educativa més que no pas en la psicologia. Aquest enfocament explica l’elecció de la ponent, especialitzada en Didàctica de les Ciències, professora emèrita del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB i exdirectora de l’ICE de la mateixa universitat entre 2002 i 2008. Pel que fa a la segona pregunta, l’exigència en l’aplicació dels criteris descrits va determinar la composició del panell.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2017-04-75107

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75107/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ara-es-dema/f/2174/proposals/75107/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...