Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
Configuración de cookies
Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.
Estas cookies permiten la funcionalidad clave del sitio web y ayudan a mantener a sus usuarias seguras. Se guardan automáticamente en el navegador y no se pueden desactivar.
Tipo
Nombre
Servicio
Descripción
Cookie
_session_id
Esta página web
Permite a los sitios web recordar a la usuaria dentro de un sitio web cuando se mueve entre páginas web.
Cookie
decidim-consent
Esta página web
Almacena información sobre las cookies permitidas por la usuaria en esta página web.
Almacenamiento local
pwaInstallPromptSeen
Esta página web
Guarda el estado si la notificación de instalación de la aplicación web progresiva (PWA) ya ha sido vista por la usuaria.
Estas cookies permiten que el sitio web recuerde las opciones que se han elegido en el pasado en este sitio web para proporcionar una experiencia más personalizada a las usuarias.
Estas cookies se utilizan para medir y analizar la audiencia del sitio web para ayudar a mejorarlo.
Estas cookies recopilan información sobre cómo utilizas el sitio web y se pueden utilizar para proporcionarte un servicio más personalizado en los diferentes espacios en los que participas.
¡Ups! Tu red está desconectada. Esta es una versión en caché de la página que estás visitando, quizás el contenido no está actualizado.
Hola a tots! Sóc un humil professor d'educació Física, que volia donar la seva opinió, al respecte del tema que se està tractant, en tant prudència. Els professionals d'aquesta rama, sentim una certa constricció continguda. Penso que encara hi ha molta gent que li continua anomenat “gimnàs”.Ni siquiera gimnàstica, ja hem baixat el nivell( no tothom). Els que tractem de treballar al pati, al gimnàs i l'aula, per no dir a la natura en les diferents sortides, veiem una assignatura jove amb una evolució i actualització científica important en els darrers anys, superant la dicotomia ment- cos. Des de el punt de vista de la salut, s'ha promocionat molt i es connecta fàcilment en la prevenció d'infarts, diabetis, osteoporosis, estats d'ànims,.... a més a més, investigacions d'Alvaro Pascual-Leone, professor de neurologia a la universitat de Harvard ha demostrat, juntament amb altres investigadors que l'exercici físic, per si mateix, provoca un augment de la neurogènesi i neuroplasticitat a la zona del hipocamp. Aquestes neurones són responsables de la memòria i l’ aprenentatge.
Després de repassar la ponència interessant de la catedràtica Neus Sanmartí i de pensar en la resposta a les preguntes proposades, m'assalten diversos dubtes: L'EF deuria tenir un paper més important en l'educació?, Què ensenya l’EF?, Què aprenen els alumnes?, Quina metodologia emprenem? Podem girar una mica, per que en lloc d’EF es pogués dir educació física, emocional i mental (FEM)?.
Podria contestar a totes les preguntes però per no avorrir donarem només algunes pinzellades; Es una matèria molt interactiva, pràctica, també conceptual on caben la expressió aplicada de les competències bàsiques (matemàtiques, llengües, ciències), però també de la música, les arts escèniques, plàstiques i ètica). Per tant, ben treballada (professors preparats i que preparin en aquesta línia), podria ajudar no només a fer els aprenentatges més significatius (Ausubel) i comprensibles sinó també a regular la confrontació de models i valors dels professors i dels alumnes, per harmonitzar-los cap al respecte, responsabilitat i autonomia. Treballar en equip en altres matèries abans citades, potenciar la conceptualització del jocs, per mig de la tàctica, oferir objectius per poder ser assolits i de diferents graus( hi ha una gran heterogeneïtat), afavorir el pas de informació, a coneixement, a argumentació d’ un fet observable i viscut, i aplicar solucions no només del punt de vista de la intel•ligència sinó de la saviesa, on l’ alumne/a pugui orientar- se i gestionar les seves emocions per donar una resposta ajustada a a
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Origen:{"body":{"ca":"Hola a tots! Sóc un humil professor d'educació Física, que volia donar la seva opinió, al respecte del tema que se està tractant, en tant prudència. Els professionals d'aquesta rama, sentim una certa constricció continguda. Penso que encara hi ha molta gent que li continua anomenat “gimnàs”.Ni siquiera gimnàstica, ja hem baixat el nivell( no tothom). Els que tractem de treballar al pati, al gimnàs i l'aula, per no dir a la natura en les diferents sortides, veiem una assignatura jove amb una evolució i actualització científica important en els darrers anys, superant la dicotomia ment- cos. Des de el punt de vista de la salut, s'ha promocionat molt i es connecta fàcilment en la prevenció d'infarts, diabetis, osteoporosis, estats d'ànims,.... a més a més, investigacions d'Alvaro Pascual-Leone, professor de neurologia a la universitat de Harvard ha demostrat, juntament amb altres investigadors que l'exercici físic, per si mateix, provoca un augment de la neurogènesi i neuroplasticitat a la zona del hipocamp. Aquestes neurones són responsables de la memòria i l’ aprenentatge. \r\nDesprés de repassar la ponència interessant de la catedràtica Neus Sanmartí i de pensar en la resposta a les preguntes proposades, m'assalten diversos dubtes: L'EF deuria tenir un paper més important en l'educació?, Què ensenya l’EF?, Què aprenen els alumnes?, Quina metodologia emprenem? Podem girar una mica, per que en lloc d’EF es pogués dir educació física, emocional i mental (FEM)?. \r\nPodria contestar a totes les preguntes però per no avorrir donarem només algunes pinzellades; Es una matèria molt interactiva, pràctica, també conceptual on caben la expressió aplicada de les competències bàsiques (matemàtiques, llengües, ciències), però també de la música, les arts escèniques, plàstiques i ètica). Per tant, ben treballada (professors preparats i que preparin en aquesta línia), podria ajudar no només a fer els aprenentatges més significatius (Ausubel) i comprensibles sinó també a regular la confrontació de models i valors dels professors i dels alumnes, per harmonitzar-los cap al respecte, responsabilitat i autonomia. Treballar en equip en altres matèries abans citades, potenciar la conceptualització del jocs, per mig de la tàctica, oferir objectius per poder ser assolits i de diferents graus( hi ha una gran heterogeneïtat), afavorir el pas de informació, a coneixement, a argumentació d’ un fet observable i viscut, i aplicar solucions no només del punt de vista de la intel•ligència sinó de la saviesa, on l’ alumne/a pugui orientar- se i gestionar les seves emocions per donar una resposta ajustada a a"},"title":{"ca":"L'alumnat"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea y copiar y pegar los datos de origen.
0 comentarios
Cargando los comentarios ...
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...