L'emoció com a base de l'aprenentatge: si m'emociono, em serveix, aprenc.
El cos- la ment- l'emoció al mateix nivell. La coherència dels 3 nivells. Com cuido cada part?
El treball interior: autoconeixement, emocions, meditació, gestió de l'estrès, psicològia sistèmica, ressolució de conflictes, etc.
Pedagogia de la pregunta.
Confiança: els alumnes ja saben.
Treball individual i en equip, petit grup i gran grup.
Molta flexibilitat per a fer cada classe depenent del grup, del moment, del professor.
Espais de creació lliure en cada àmbit.
Treball per projectes, a partir de necessitats o interessos dels alumnes.
Foment del viatge a Batxillerat.
Visió crítica de la informació.
Aprenentatges experimentals.
La música com a eina d'acompanyament i creixement personal.
L'Art com a recurs fonamental en processos d'introsprecció i expressió emocional.
Història de la humanitat a partir de històries personals.
L'observació de la natura.
La comunicació: El silenci. El cos. La veu. Com em comunico? Com m'agrada que es comuniquin amb mi?
Saber qui sóc per obrir-me al món. Empoderar.
Moltes, moltes gràcies!
Compartir