Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'Associacionisme i el Voluntariat.

Associacionisme i el Voluntariat

Fase 2 de 4
Preparació de continguts de la trobada virtual 21/10/2020 - 12/11/2020
Fases del procés

EIX 2: Quines han de ser les prioritats a partir d’ara?

05/10/2020 18:33  
Actualment creiem que una oportunitat ha sigut el valor que se li ha donat a l’educació no formal, ja que els casals han sigut el primer contacte educatiu dels infants després del confinament a la llar. Altrament un aprenentatge important és que hem pogut observar la manca de formació que tenim els educadors per poder fer arribar l’educació d’una manera no presencial, i per tant, la importància de què es formin en aquest àmbit.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2020-10-79433
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/associacionismevoluntariat/f/2951/proposals/79433/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/associacionismevoluntariat/f/2951/proposals/79433/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes