Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

REPENSAR L'ATENCIÓ A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

#atencioinfancia Repensant les polítiques de prevenció, participació i protecció, a la infància, adolescència i les seves famílies en situació de vulnerabilitat

Fase 1 de 5
Introducción 01/05/2019 - 30/04/2020
Fases del proceso

Construcció de Diorames interactius de participació per fer pedagogia de la Industria Extractiva en 83 Instituts Escola d´educació infantil, primària

02/03/2021 15:17  
Retirada
Dirigit als a nens i nenes, una política de l´aprenentatge escolar per al coneixement de les tecnologies a escala reduïda i de la electrònica i robòtica que incorpora influirà sens dubte, no nomes aquests nens i nenes, sinó en les seves famílies i al professorat del centre. La necessitat real dels col·lectius, pagesia, ramaderia, explotació forestal i extracció de àrids i minerals fa que de ben joves tinguin la necessitat i el coneixement de conduir, treballar i gestionar la maquinaria actual de la Industria Extractiva, amb totes les seves funcions reals a escala reduïda. Tenir aquet aprenentatge en els instituts d´educació secundaria de Catalunya farà possible dirigí els nostres fills a sectors actuals ara precaris i de retruc desviar-los de sector altament massificats. També es garanteix amb aquest aprenentatge la paritat de gènere i la millora de la cohesió social sigui real i puguin accedir per igual amb els mateixos coneixements. El coneixement de la electrònica es el futur.
Referencia: II-PROP-2021-03-80498
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies