" class="part-icon-bars">

Avantprojècte de lei dera Agéncia d’Atencion Integrada Sociau e Sanitària de Catalunya

Consulta publica preliminara der Avantprojècte de lei dera Agéncia d’Atencion Integrada Sociau e Sanitària de Catalunya damb era participacion es departaments de Drets Sociaus e de Salut

Fase 2 de 2
Retorn 28/03/2022 - 17/06/2022
Veure les fases

Tenir en compte tots els agents

25/03/2022 15:10  

L'oficina no parla de tots els agents implicats en l'atenció, on estan les persones, professionals i proveidors...? No s'evidencia la participació real de les persones que tenen necessitat i demandes (les persones han d'estar veritablement al centre). Cal tenir també en compte que els ajuntaments/administracions. L'èxit passa per la construcció conjunta amb tots els agents/actors implicats. L'Agència ha de tenir totes les capes representades, per poder treballar i integrar realment.

Llistat d'adhesions


Referència: II-PROP-2022-03-83671
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/atenciointegrada/f/3428/proposals/83671/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/atenciointegrada/f/3428/proposals/83671/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Pots revisar la resta de comentaris aquí.

Què passa si l’única interacció humana que els clients tenen amb una marca és a través d’un agent que treballa en el contact center? https://freegamesonline.io

Carregant els comentaris ...