" class="part-icon-bars">

Avantprojecte de llei de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya

Consulta pública prèvia per a l’Avantprojecte de llei de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya promoguda pels Departaments de Drets Socials i Salut de la Generalitat de Catalunya

Fase 2 de 2
Retorn 28/03/2022 - 17/06/2022
Fases del procés

Tenir en compte tots els agents

25/03/2022 15:10  

L'oficina no parla de tots els agents implicats en l'atenció, on estan les persones, professionals i proveidors...? No s'evidencia la participació real de les persones que tenen necessitat i demandes (les persones han d'estar veritablement al centre). Cal tenir també en compte que els ajuntaments/administracions. L'èxit passa per la construcció conjunta amb tots els agents/actors implicats. L'Agència ha de tenir totes les capes representades, per poder treballar i integrar realment.

Llistat d'adhesions


Referència: II-PROP-2022-03-83671
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/atenciointegrada/f/3428/proposals/83671/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/atenciointegrada/f/3428/proposals/83671/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Què passa si l’única interacció humana que els clients tenen amb una marca és a través d’un agent que treballa en el contact center? https://freegamesonline.io

Carregant els comentaris ...