Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Eixos de debat:

1.   Eix 1: El model d’avaluació interna

1.1. Considereu que la metodologia emprada és adequada? Quins elements o factors caldria tenir en compte a l’hora de recollir informació i dades sobre el compliment de les obligacions de transparència?

1.2. Quins requeriments, condicions o tràmits creieu que es podrien desenvolupar per a millorar l’eficàcia, eficiència i efectivitat de la metodologia del procés?

1.3. Si escau, quines millores es podrien fer i com podrien implementar-se, perquè el disseny del procés d’avaluació assegurés l’obtenció, de forma àgil, d’uns resultats més fiables, si escau?

2.   Eix 2: Informe preliminar d’avaluació dels deures de publicitat activa corresponent a l’any 2023 a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic

2.1. Quina valoració us mereixen els resultats del procés d’avaluació de l’any en curs a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic? Per què?

2.2. Quins canvis es poden incloure per millorar la qualitat dels resultats?

2.3. Com podem fer possible que les entitats del sector públic compleixin els deures d’autoavaluació?

3.   Eix3: Retiment de comptes en relació amb la planificació, disseny i execució de polítiques públiques a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic

3.1. Quina incidència poden tenir els resultats de l’avaluació preliminar actual en les polítiques públiques a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic?

3.2. Quines consideracions en relació amb els resultats de l’avaluació preliminar actual haurien de ser tinguts en compte per a la millora de l’exercici de les funcions públiques a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic?

3.3. En quina mesura creieu que la transparència i la seva avaluació contribueixen al control i retiment de comptes en les polítiques públiques sectorials a l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic?

37 propostes

Garantir la participació ciutadana
A. INFORME: anàlisi
A. INFORMACIÓ AL PORTAL DE LA TRANSPARÈNCIA: portal únic
A. INFORME: aspectes de millora
A. INFORME: eines IA
Terminis de publicació
Rendició de comptes sobre el compliment
A. INFORME: actuacions correctores
B. FORMULARI D'AVALUACIÓ: vincular respostes
De la informació a la utilització.
A. INFORMACIÓ AL PORTAL DE LA TRANSPARÈNCIA: facilitat d'accés
B. FORMULARI D'AVALUACIÓ: criteris d'avaluació
A. INFORMACIÓ AL PORTAL DE LA TRANSPARÈNCIA: bones i males pràctiques
A. INFORMACIÓ AL PORTAL DE LA TRANSPARÈNCIA: control
B. FORMULARI D'AVALUACIÓ: adequació
A. INFORMACIÓ AL PORTAL DE LA TRANSPARÈNCIA
A. CATÀLEG DE PUBLICITAT ACTIVA: detallar informació
Comunicació bidireccional
A. INFORME: aprofundiment
A. INFORME: AVALUACIÓ NO FETA
B. VISOR AVALUACIÓ
Llenguatge fàcil
A. CATÀLEG DE PUBLICITAT ACTIVA: Catàleg pel sector públic
B. FORMULARI D'AVALUACIÓ: compartir
A. INFORME: conclusions
Resultats per pàgina:
25
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir