Avaluació del compliment de les obligacions de transparència (Informe 2023)
#avaluartransparència Debat sobre l’avaluació per a millorar la transparència de l’Administració de la Generalitat de Catalunya arran de l’Informe anual preliminar del compliment de les obligacions de publicitat activa (2023).
Canvis a "A. INFORME"
Mode de vista de comparació:
Vista HTML:
Àmbit
- +Administració pública
Títol
- +{"ca"=>"A. INFORME"}
Cos
- +["1. Fer un informe de més detall amb anàlisi més aprofundida. 2. Fer informes d’avaluació interns més detallats per a cada departament. 3. Separar sector públic dels departaments de la Generalitat. 4. Incorporar-hi informació de detall també dels organismes del sector públic, la que apareix és agregada de tots els organismes. 5. Si un departament o entitat no emplena tots els blocs hauria de sortir AVALUACIÓ NO FETA, o que penalitzi fent una mitjana. 6. Analitzar els ítems amb menor grau de compliment per si realment no es compleix o és perquè no s’ha entès si aplica o no. 7. Recollir els aspectes a millorar i no limitar l’informe a una descripció dels incompliments. 8. Incloure actuacions correctores a l’informe. 9. Les conclusions, que ajudin més a saber a cada departament i entitat quin marge de millora té. 10. Incorporar eines de IA per a poder fer consultes i cerques amb llenguatge natural."]
Autoria de la versió
Versió creada el
19/10/2023 09:23