Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Projecte dels espais públics del nou centre de Lliçà d'Amunt

# Lliçàcreixambtu Procés de participació ciutadana per a la definició dels espais del nou centre de Lliçà d'Amunt

Fase 3 de 3
Fase de conclusions i retorn de resultats 23/06/2021 - 25/10/2021
Fases del procés
Torna a la pàgina de procés

Fases del procés

  1. 1
    20/04/2021 - 08/05/2021

    Fase de comunicació

    Durant aquest fase es preveu posar en marxa els diferents mitjans de comunicació i difusió a través dels quals les veïnes i veïns us podreu informar de tto allò relacionat amb el procés de participació i els seus resultats.

    En aquest sentit, tant aquesta plataforma com la pàgina web municipal seran els principals canals per informar-vos del procés. Aquests espais estaran reforçats amb altres canals de difusió municipal tant físics (pancartes) com virtuals (xarxes socials municipals: Twitter, Facebook i Youtube).

    També, durant aquesta fase es desenvoluparan dues sessions informatives amb l'objectiu de donar a conèixer el procés de participació i de quina manera podreu participar-hi.

    • Sessió informativa del procés al públic en general. Dia 29 d'abril a les 18:00h. Podreu assistir en directe per streaming a través del següent enllaç.
    • Sessió informativa del procés al Consell d’Infants. Aquesta sessió informativa es desenvoluparà el dia 07 de maig, amb la finalitat de fomentar la participació dels infants mitjançant espais específics.
  2. 2
    09/05/2021 - 22/06/2021

    Fase deliberativa

    La fase deliberativa suposa la posada en marxa dels canals de participació per debatre i recollir propostes que permetin incidir en el disseny del projecte d'urbanització del centre de Lliçà d'Amunt. En la situació actual d’emergència sanitària, es preveu que les sessions seran principalment en format virtual.

    Per assistir-hi caldrà fer inscripció prèvia específica per a cada sessió a través d'aquesta plataforma, a l'enllaç que trobareu accedint a l'espai informatiu de cada sessió.

    Els espais de participació al vostre abast són els següents:

  3. 3
    23/06/2021 - 25/10/2021

    Fase de conclusions i retorn de resultats

    Aquesta fase es desenvoluparà un cop finalitzin el debats i les aportacions de la ciutadania, i constarà de dues subfases:

    -Una primera de caràcter intern durant la qual els equips tècnics responsables del procés de participació elaboraran els informes de resultats del procés a fi de lliurar-los a l'equip tècnic d'urbanistes, de manera que pugui valorar-los per integra-los a la seva proposta d'urbanització

    -Una segona subfase durant la qual es donarà a conèixer a la ciutadania els resultats de la participació i de quina manera es preveu la seva integració al projecte d'urbanització, mitjançant alguns dels següents mecanismes i espais:

    • Sessió informativa de retorn de resultats. Es preveu la seva realització a l’espai públic si les condicions sanitàries ho permeten, cap a finals de setembre o inicis del mes d’octubre
    • Lliurament del document de síntesi del procés, amb les conclusions i la descripció d'aquest

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes