" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración de un proyecto de decreto de la Escuela Superior de Diseño y Artes Plásticas (ESDAP)

Proyecto de decreto de la ESDAP

Fase 2 de 2
Retorno 06/06/2020 - 23/06/2020
Fases del proceso

Diferenciació espais i professorat

10/05/2020 09:15  
En les diferents seus s’imparteixen estudis de grau mitjà, batxillerat, cicles de grau superior i els estudis superiors de disseny, compartint franja horària, espais i professorat, trobant-se l’alumnat dels estudis de Grau amb alumnat menor d’edat i diferent règim disciplinari i nivell d’estudis. Les seus de l’ESDAP han d’impartir els estudis superiors de disseny en una franja horària i espais diferenciats dels estudis de batxillerat i de grau mitjà.

Referencia: II-PROP-2020-05-78355
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78355/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78355/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

1 en contra (100.0%)

member-avatar Professora

En contra  Com escola pública, s'ha d'aprofitar al màxim els espais disponibles, no té sentit generar noves despeses en espais innecessaris. Millor destinar aquest pressupost a més professorat.

Conversación con Professora
En contra  

Com escola pública, s'ha d'aprofitar al màxim els espais disponibles, no té sentit generar noves despeses en espais innecessaris. Millor destinar aquest pressupost a més professorat.

D'altra banda, la interacció entre diversos nivells educatius pot ser molt enriquidora per realitzar projectes transversals amb rols diferenciats.

Compartir franja horària i espais amb alumnes de 14 i 16 anys no genera un ambient apropiat per a uns estudis que han de ser equivalents als universitaris. Les instal·lacions i equipaments d'un centre de secundària no poden ser els mateixos que els d'una escola superior (ni a la inversa). La interacció amb nivells inferiors i la realització de projectes transversals, que poden ser molt enriquidors, poden realitzar-se igualment, sense haver de compartir durant 4 cursos actituds i comportaments adolescents (molt naturals per altra banda)

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...