Preguntes per centrar les aportacions:
- Considera que els objectius de la nova ordenació curricular són realistes i s’ajusten al perfil de població que cursa aquests estudis?
- Considera adequades les tres àrees curriculars establertes?
- Considera que s’han d’incloure les dues competències transversals, o sigui, la digital i la personal, social i laboral?
- Considera que la llengua anglesa s’hauria d’incloure en el currículum? Considera que s’hauria d’introduir en el segon cicle?
- Considera que la distribució horària per cicles i nivells és adequada i ofereix suficient flexibilitat per donar resposta a les necessitats actuals de la població adulta?
- Considera adequats els nivells de llengua que s’han d’assolir en finalitzar cada cicle?
- Considera adequada l’equivalència amb el nivell COMPETIC inicial en finalitzar la formació instrumental?
- Com valora l’opció que aquests ensenyaments es puguin cursar en modalitat semipresencial o a distància?
- Creu que la nova proposta pot afavorir la disminució de l’abandonament escolar?
- La nova proposta dona resposta a les necessitats educatives de l’alumnat analfabet?
- La nova proposta dona resposta a les necessitats educatives de l’alumnat que vol preparar-se per cursar el graduat en educació secundària obligatòria?
- Considera que el currículum hauria d’incloure altres aspectes? Quines altres millores proposaria?
Podeu consulta la proposta de text de l'ordre en l'apartat de Documentació relacionada.
4 propostes
Distribució horària
CFA Alarona
0
0
Nivells de competic
CFA Alarona
0
0
Nivells de llengua
CFA Alarona
0
0
Llengua anglesa
CFA Alarona
0
0
Compartir