" class="part-icon-bars">

Consulta sobre el projecte de decret d’ordenació dels ensenyaments de batxillerat

Consulta sobre el projecte de decret

Fase 2 de 2
Retorn 28/04/2022 - 28/06/2022
Fases del procés

Garantia real de l'oferta de l'ensenyament de religió al Batxillerat

27/04/2022 09:01  
Número d'adhesions34

Referència: II-PROP-2022-04-83825
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/decret-batxillerat/f/3476/proposals/83825/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/decret-batxillerat/f/3476/proposals/83825/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

2 a favor (16.7%)

member-avatar FERRAN

A favor  És un dret!

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

La Religió a Batxillerat aporta un complement "humanitzador", crític i ètic a l'alumne, a banda d'ajudar-lo en el seu camí moral-espiritial d'afiancament personal i cultural

A favor  

És un dret!

Dret dels pares

Poder escollir si un vol o no vol, sempre és millor...

Per al desenvolupament integral de l'alumne és necessari cuidar la part trascendent i espiritual de la persona. Estic a favor de donar classes de religió Durant Tota la formació (infantil fins a batxillerat,inclosos). Cal saber d'on venim nosaltres,la societat,cultura per saber on anem

El referent de Crist amb les seves virtuts farà dels joves més capaços d'enfrontar-se a la vida. No hi ha millor competència.

La llibertat per escollir és un dret, perquè no es deixa llibertat també en aquest tema. Qui vulgui ha de tenir l'opció.

Tener libertad es tener acceso al conocimiento, que te limiten el conocimiento es perder libertad. A.C Y D.C son siglas muy importantes en la historia de este mundo como para obviarlas e ignorar lo que dijo Cristo.

No tinguem por a que els joves pensin pel seu compte. Millor així o millor el contrari. Com quan es fa una optimetria. Millor amb aquest vidre o amb aquest altre. Com ho veus tu? Un camí d'exigencia personal o de caprici de l'ego. Cassos viscuts. Cassos no viscuts personalment. Plantejaments filosòfics, de l'amor a la saviesa en la história. Plantejaments religiosos de l'origen i el fi de la vida personal. Camins que han portat a un millorament personal i social. Camins han portat a una degradació personal o social. Viure com si Déu existís. Viure com si Déu no existís. Viure com si jo ja fos bona persona en diferents aspectes. Viure com si fos una mala persona sense desig de rectificar. Viure amb esperança, de què depèn? O viure sense esperança, en diverses situacions, què en penses ? Quasi infinites preguntes acompanyades de situacions reals. Amb responses esperançadores o nihilistes?
Salut mental. Respostes que mouen a un tornar a començar o a un deixarse anar. És sols una ajuda.

La religió pot ajudar en els moments difícils de la vida. Ensenyem religió a les escoles!

Cuando decimos que son buenos los valores en la educación de nuestros hijos estamos reconociendo la formación cristiana wue durante tanto tiempo se ha tenido en este país. Gracias a esto podemos y queremos reclamar estos valores en nuestros hijos. Enseñanza de religión y de Calidad

A favor  

Coneixer la Religió Católica és fonamental per entendre l'art, la literatura, la història, l'arquitectura, i, en definitiva, tota la nostra cultura i els valors en que es fonamenta.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...