Consulta Pública Prèvia a l’elaboració de la documentació tècnica de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis
Consulta pública prèvia a l’elaboració d’una Ordre que aprovi la documentació tècnica necessària per efectuar la intervenció administrativa de la Generalitat en la prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis i aprovi el model de certificat d’adequació a les mesures de prevenció i seguretat en matèria d’incendis.
About this process
This process belongs to Regulation
Es pretén adequar el contingut de la documentació tècnica que cal aportar, per poder efectuar la intervenció prèvia de la Generalitat, a les novetats introduïdes per la legislació que s’ha anat aprovant des de la publicació de la norma en vigor en aquesta matèria ( Ordre INT/320/2014 (5 de novembre de 2014).
D’altra banda, es pretén adequar la forma o el format de presentació de la documentació, per ajustar-se a les novetats tècniques i tecnològiques que imposen les eines de presentació dels documents i tramitació dels expedients de mera electrònica (portal de tramitació electrònica).
Objectius de la consulta:
- La presentació dels projectes tècnics en format digital a l’Administració a través del portal de tramitació electrònica habilitat a tal efecte, amb les característiques i els formats digitals que en el portal es determinin, enlloc de format en suport informàtic i en paper. Elimina la presentació en paper o en suport informàtic.
- L’adequació dels formats de la documentació tècnica als requerits pel portal de tramitació electrònica habilitat per les comunicacions.
- Establir l’obligatorietat de la signatura electrònica de la documentació tècnica.
- L’estandardització del contingut de la documentació tècnica per justificar el compliment de la normativa tècnica estatal i autonòmica, i la seva adequació dels formats de la plataforma de comunicació habilitada.
- L’adequació a format digital del certificat final d’instal·lació.
- Facilitar la coordinació administrativa entre les administracions que intervenen en el tràmit (administracions municipals i Generalitat) i unificar els canals.
Share: